Společnost


Jadako s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#9950Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.03.2016, před 6 lety

Miroslav Sedlák

Znění stížnosti

26.2.2016jsem zakoupil kameru do auta, zaplatil kartou částku 682,-Kč včetně dopravy. Na uvedené telefonní číslo 725433335 se nedá dovolat. Na uvedený email nikdo nereaguje. Děkuji Sedlák


Produkt

Full HD kamera do auta s nočním viděním


Požadované řešení

zaslat již zakoupené zboží


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2016 13:16, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zaplacené zboží, mohly být naplněny znaky skutkové podstaty trestného činu podvodu. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.

Reakce společnosti

Publikováno
9.3.2016 22:18, před 6 lety

Dobrý den,
zboží jste měl objednané 26.02.2016 kameru full hd a u akce bylo uvedeno 10 pracovní dnů na doručení a 9.3.vám bylo expedováno a zítra bude doručeno.
9.3.2016 E-mail adresátovi - podání zásilky.
9.3.2016 SMS zpráva adresátovi - podání zásilky.
9.3.2016 Vstup zásilky na SPU. 22200 SPU Praha 022
9.3.2016 Podání zásilky. 10003 Depo Praha 701
Přejeme hezký den.
Slevisko


Miroslav Sedlák

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.3.2016 19:06, před 6 lety

Hodnocení:

Komentář: zboží bylo dodáno v uvedeném termínu - stížnost byla z důvodu nemožnosti komunikace s dodavatelem po zaplacení nebyla žádná reakce, u výrobku nebyl dodán český návod-bohužel
Děkuji za pomoc při urgenci