| Počet nahlášených stížností: | 56 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
61%
39%
| SPOTŘEBITEL | NÁZEV STÍŽNOSTI A DATUM PUBLIKACE | STAV | HODNOCENÍ |
|---|---|---|---|
| Sorin-Lucian Kindernay |
Nestabilni InternetDatum publikace: 6.4.2022 |
vyřešeno |
|
| Roman Řehořek |
Upomínka nezaplacení služby po 4 letechDatum publikace: 20.9.2022 |
vyřešeno |
|
| Jan Medvěd |
Výpadek internetu a nezájem společnosti na řešení problémuDatum publikace: 28.3.2022 |
vyřešeno |
|
| Jan Knecht |
Neuznané odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtěDatum publikace: 8.9.2014 |
vyřešeno |
|
| Robert Souček |
Faktura za marný výjezd technikaDatum publikace: 28.8.2023 |
vyřešeno |
|
| Radek Mládenka |
Absolutní nezájem řešit jakýkoliv technický problémDatum publikace: 5.11.2020 |
vyřešeno |
|
| Ludvík Koval |
Ukončení smlouvy ze zdravotních důvodůDatum publikace: 29.7.2015 |
vyřešeno |
|
| Miroslav Krejz |
Neoprávněně naúčtované poplatkyDatum publikace: 3.9.2015 |
vyřešeno |
|
| Václav Linek |
Neuznaná reklamaceDatum publikace: 7.12.2014 |
vyřešeno |
|
| Radim Hasalík |
Vrácení kreditu při ukončení služby ze strany poskytovateleDatum publikace: 26.12.2017 |
vyřešeno |
|