Počet nahlášených stížností: | 23 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
SPOTŘEBITEL | NÁZEV STÍŽNOSTI A DATUM PUBLIKACE | STAV | HODNOCENÍ |
---|---|---|---|
Pavel Jílek |
Vrácení zboží do 14 dnů - ignorace - sliby - žádné řešeníDatum publikace: 6.1.2014 |
uzavřeno |
|
Darina Hujíčková |
Odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů - nevrácení penězDatum publikace: 16.2.2016 |
uzavřeno |
|
Romana Boháčková |
Nevrácení peněz za zpět odeslané zbožíDatum publikace: 16.2.2016 |
uzavřeno |
|
Alice Hájková |
Zboží nefungujeDatum publikace: 1.4.2016 |
uzavřeno |
|
Eva Švábová |
Neoprávněné zaslání zboží, které jsem si neobjednalaDatum publikace: 2.1.2016 |
uzavřeno |
|
Jiří Hanzlík |
Nevrácení peněz za zpět zaslané zbožíDatum publikace: 14.4.2015 |
uzavřeno |
|
Igor Polanský |
Nevyžádaná pošta - SPAM od JH HOLDING s.r.o.Datum publikace: 2.12.2015 |
uzavřeno |
|
Jan Míka |
Nedodání zbožíDatum publikace: 15.1.2014 |
uzavřeno |
|
Kavka Vítězslav |
Neuznaná reklamace ze dne 4.1.2016Datum publikace: 20.1.2016 |
uzavřeno |
|
Alois Jüstel |
Nekompletní zbožíDatum publikace: 21.7.2015 |
uzavřeno |