Počet nahlášených stížností: | 44 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
SPOTŘEBITEL | NÁZEV STÍŽNOSTI A DATUM PUBLIKACE | STAV | HODNOCENÍ |
---|---|---|---|
Mojmír Kolář |
33kčx12je 396kč nebo 498kčDatum publikace: 23.7.2014 |
vyřešeno |
|
Žaneta Wascherová |
Navýšení ročního servisního poplatkuDatum publikace: 9.4.2014 |
vyřešeno |
|
Radek Mrkvan |
Zaplacená služba , která nelze využívatDatum publikace: 12.5.2014 |
vyřešeno |
|
Jan Gasiorovič |
Servisní poplatekDatum publikace: 1.11.2013 |
vyřešeno |
|
Pavel Rybka |
Vrácení servisního poplatkuDatum publikace: 24.11.2016 |
vyřešeno |
![]() |
Petr ŠAFRÁNEK |
Zablokování veřejnoprávní televize ČT1 a ČT2 pro satelitní příjemDatum publikace: 10.7.2014 |
uzavřeno |
|
Eva Světlíková |
Klamavé jednání + dlouhá čekací doba na vrácení penězDatum publikace: 20.11.2013 |
vyřešeno |
|
Václav Lexa |
Placení tzv. servisního poplatkuDatum publikace: 24.11.2013 |
vyřešeno |
|
Eva Tobišková |
Výpověď poskytované službyDatum publikace: 17.1.2015 |
vyřešeno |
|
Jan Pála |
Stížnost-SKYLink neumožňuje úhradu servisního poplatku bankovým převodemDatum publikace: 3.6.2015 |
uzavřeno |