Počet nahlášených stížností: | 378 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 3 |
SPOTŘEBITEL | NÁZEV STÍŽNOSTI A DATUM PUBLIKACE | STAV | HODNOCENÍ |
---|---|---|---|
Vladimír Horák |
Nedodané zboží za již zaplacenou objednávkuDatum publikace: 7.1.2025 |
v řešení |
|
Jakub Dvořák |
Dodáno jiné zboží než byl popisDatum publikace: 27.1.2025 |
v řešení |
|
Ivo Hykyš |
Nedodání objednaného a předem zaplacené objednávky č. *** na serveru Bonky.czDatum publikace: 31.12.2024 |
v řešení |
|
Helena Kababiková |
Nedostala jsem zboží z Beliamo.czDatum publikace: 25.1.2023 |
vyřešeno |
|
Zdeněk Dongres |
Nedodání zaplaceného zbožíDatum publikace: 1.1.2021 |
vyřešeno |
|
Václav Valášek |
Nedodaný tovar a ani nevrátenie peňazí.Datum publikace: 8.2.2022 |
vyřešeno |
|
Radka Čižkovská |
Nedodané zboží ..odmítají vrátit peníze z e-shopu Beliamo.czDatum publikace: 25.1.2023 |
vyřešeno |
|
Kamila Štefková |
Nedodané zboží ani po 100 dnech, odmítají vrátit penízeDatum publikace: 8.2.2022 |
vyřešeno |
|
Sylva Němcová |
Nepřišly mi šatyDatum publikace: 17.2.2023 |
vyřešeno |
|
Petr Feigl |
Nedodane zbožíDatum publikace: 3.1.2023 |
vyřešeno |
![]() |