Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#10295Neuznání reklamace notebooku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2016, před 8 lety

Michael Baránek

Znění stížnosti

Dne 16.9.2015 jsem zakoupil notebook značky Lenovo Y50-70 touch u prodejce Alza prostřednictvím jejich eshopu. Zakoupený notebook fungoval bez problémy cca měsíc, poté vznikla závada, která je dle internetového vyhledávače častá a typická pro tento model a tou je mechanické poškození pantů, díky tomu že notebook má již od výroby tuhý systém otevírání a při otevírání klade odpor a zatěžuje okolí pantů, je viditelné kroucení, tudíž po měsíci, přestal kloub fungovat, řešil jsem tudíž reklamaci přes prodejce, Alza, ten mě nasměroval na výrobce notebook, notebook byl odeslán 7.10.2015 k reklamaci, vrátil se opravený s uznanou reklamací (vystavené potvrzení opravy má datum ukončení 27.10.2015), tudíž vše proběhlo jak mělo, nicméně závada se objevila znovu, jelikož se jedná o PODSTATNOU VADU vzniklou a opakující se ještě v 6 měsíčním lhůtě obrátil jsme se opět na prodejce s možností odstoupení od smlouvy, nebo s výměnou zboží, prodejce opěr reagoval pouze s odkázáním na výrobce, zkrátka ať si to řeším sám. Tudíž jsem notebook opět poslal 3.3.2016 opět na reklamaci se zcela stejnou závadou jako v prvním případě, ale tento krát reklamace nebyla uznána, vyjádření s cenovou nabídkou opravy mi přišlo 30.3.2016. Jelikož se jedná o tu stejnou závadu vzniklou při výrobě a stále se opakující, nesouhlasím s řešením a tou je placená oprava. Proto bych se touto cestou rád zeptal jaké mám možnosti, popřípadě kde se obrátit na soudního znalce a s jeho vyjádřením jít opět k prodejci, nebo výrobci nebo rovnou za právníkem?


Produkt

Lenovo Y50-70 touch, SN: CB34361799, hodnota notebooku: 27 603,-


Požadované řešení

Společnost Alza by měla převzít a dostát svým povinnostem jakožto prodejce a řešit se mnou reklamaci a ne slepě mne odkazovat na výrobce, jelikož právě společnost Alza je prodejcem. Takto musím řešit reklamaci se zahraničním call centrem, odpověď servisu přišla od firmy v Plzni, v mailu bylo uvedeno servisní středisko ve Stochově, ani nevím kde notebook je, kdo má k němu přístup, kdo do něj zasahuje apod. Žádám tedy nezávislé posouzení této situace, tedy soudním znalcem a vzniklou situaci této reklamace řešit výměnou zboží nebo odstoupením od smlouvy.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému