Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
Vážení,
objednal jsem u vás v e-shopu TV a držák na zeď, objednávka č. 158647631.
Držák mi již byl doručen. Ale TV nikde, trackovací číslo pro TV není v systému dopravce, z vaší logistiky mě ignorují a to jsem od začátku tohoto týdne volal na vaši infolinku již 3x. Doteď nemám žádnou, opakuji ŽÁDNOU informaci, kdy mi hodláte objednanou a zaplacenou TV doručit. Samozřejmě hlásíte, že máte více než 5ks skladem, takže nerozumím, kde je problém.
Není divu, že lidé nechtějí objednávat s platbou předem, když je k nim pak takto přistupováno.
Žádám o urgentní řešení této situace. Pokud mi TV nebude doručena do 8.4.2016, žádám o vrácení platby. Objednám si ji u spolehlivějšího obchodu.
Děkuji,
G. M.
Objednávka č. 158647631
Žádám o urgentní řešení této situace. Pokud mi TV nebude doručena do 8.4.2016, žádám o vrácení platby. Objednám si ji u spolehlivějšího obchodu.
|
Tweet |