Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:593
Z toho za letošní rok:74
Stále v řešení:25
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

55%
45%
Toto skore je založeno na 134 stížnostech.

#1040Pokus o krádež , neoprávněně účtované poplatky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2013, před 9 lety

Martin Bělehrádek

Znění stížnosti

Dne 14.8.2013 jsem přenesl svoje tel. číslo k virtuálnímu operátorovi. Zůčtovací období jsem měl do 25.8. Zaplatil jsem jim 605Kč. Respektive mi jako obvykle došla SMS, o vyúčtování a platbě
inkasem. Naprostý standard, tedy nikoli, že bych byl spokojen s výší platby.
Na konci měsíce jsem zrušil inkaso. A odjel na dovolenou, po mém návratu jsem dostal sms, že se nezaplatila platba, poslal jsem ji tedy ručně (nestihla se zřejmě spárovat s inkasem.
Pár dnů poté jsem volal operátorovi a ujistil se, že je vše vyrovnáno, dostal jsem na infolince potvrzení že ano. Další měsíc došlo vyúčtování (za období 25.08-24.09) opět na 605Kč a upomínka, že jsem nezaplatil.
Volal jsem na infolinku, omluvili se za nedorozumění a zopakovali, že nic nedlužím.

Poslal jsem jim emailem žádost o potvrzení bez-dlužnosti - bez odpovědi.

Dnes jsem dostal vyúčtování na 133Kč za období 25.09-24.10.2013 s textem platba za upomínku.

Zdá se, že v této zemi je nehoráznost velké firmy běžnou praxí.


Požadované řešení

Okamžitá skartace vystavených faktur a potvrzení Vodafone o bezdlužnosti


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2013 11:06, před 9 lety

Jestliže je pevně stanovené datum splatnosti, musí dlužník splnit svůj dluh nejpozději k tomuto datu, jinak se dostává do prodlení podle §517 občanského zákoníku. Při prodlení s plněním peněžitého dluhu má věřitel nárok na úroky z prodlení ve výši stanovené nařízením vlády a na smluvní pokutu, byla-li písemně sjednána. V případě, že dlužník prokáže, že dluh řádně a včas splnil, je podle §569 odst. 1 občanského zákoníku je věřitel povinen mu na jeho požádání vystavit písemné potvrzení o této skutečnosti.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2014 20:06, před 9 lety

Společnost Vodafone Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku: 299149009.