Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#10497Zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.04.2016, před 8 lety

Dan Šobr

Znění stížnosti

Dobrý den,

před dvěma měsíci jsem u vás reklamoval tablet Lenovo Yoga2,reklamace byla z důvodu uvolnění krytu a následného nefungování.Reklamace byla bez problému vyřízena a zboží bylo opraveno.
Donesl jsem zboží domů a všiml jsem si ,že kryt je stále trochu (ale méně) uvolněný,nechal jsem to být.Po dvou týdnech se kryt pořád roztahoval a potom tablet z ničeho nic přestal fungovat.
Odnesl jsem proto tablet k vám zpět s tím,že bude opraven v záruční době .Přišel mi ale email o tom,že reklamace byla zamítnuta z důvodu mechanického poškození,s čímž určitě nemohu souhlasit.
Nebylo vůbec upřesněné poškození (při první reklamaci bylo)a ani další možný způsob vyřízení.

Prosím o přezkoumání a brzké vyřízení.
Za kladné vyřízení předem děkuji.......d


Produkt

ASRE16089138


Požadované řešení

Požaduji opravu a detailní popis poškození
Děkuji........


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému