Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
Dobrý den, zakoupil jsem telefon v obchodě Alza.cz i s pojištěním proti krádeži a rozbití telefonu a po 3 týdnech používání jsem telefon reklamoval, ze dvou důvodů. Zaprvé jsem měl časté výpadky signálu, už od prvního zapnutí (podle mě záruční oprava) a také mi lehce prasklo zadní sklo telefonu. Doufal jsem, že uplatním pojištění, tak jsem nahlásil pojistnou událost a odevzdal telefon do opravy. Po 4 týdnech bez telefonu jsem zavolal do Alzy a tam mi paní řekla, že telefon je v Samsung servisu a už odsouhlasily opravu, a dají vědět, až to bude hotové. Týden na to mi Alza napsala, že telefon je neopravitelný a dávají mi dobropis. Tímto řešením zaniká pojištění (za 4 500 Kč) a platím spoluúčast (2 500 Kč), takže 3 týdny používání telefonu mě stálo 7 000 Kč. Teď se domáhám z pojišťovnou i s Alzou řešení, protože to co mi nabídli se mi rozhodně nelíbí. Už jsem se odvolala u pojišťovny, ale stále stejná situace: Likvidátor rozhodl o nefunkčnosti zařízení a vyřízeno dobropisem. Nechápu proč mi pojišťovna nemůže sklo telefonu nechat opravit nebo vyměnit telefon za nový, když telefon byl skoro nový. Děkuji za odpověď, Dubský
Samsung Galaxy S7 Edge
Chtěl bych telefon opravit nebo vyměnit za nový.
|
Tweet |