Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:556
Z toho za letošní rok:38
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Toto skore je založeno na 128 stížnostech.

#10875Vodafon používá podvodné č.za 99kč/min

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.05.2016, před 6 lety

František Lidický

Znění stížnosti

Vodafone mi vyúčtovaly volání na č.90460099,které je za 99kč.Já jsem nikdy toto č.nepoužil,jako mnoho dalších podvedených,viz zadání tohoto č.do vyhledavače.Na můj dotaz,komu jsem tedy měl volat,mi sdělil operátor Vodafonu,že to neví,je to zprostředkování pro třetí subjekt.Ale já jsem z jiného telefonu na toto č.zavolal,a ozval se Vodafon.Ihned jsem volal na bezplatnou linku Vodafonu,a chtěl vědět,jak je to možné,operátorka mi sdělila,že o tom,že toto č.patří Vodafonu neví,a za hodinu bylo toto č.zrušeno.Tak je to podvod Vodafonu a sprosté okrádání svých zákazníků.Od Vodafonu jsem odešel,ale stále po mně zaplacení za volání,které jsem nikdy nevolal,požadují,a vymáhání předaly vymahačské agentuře,i když dle Vašeho sdělení na to v případě,že to není ve smlouvě,nemají nárok.A já s Vodafonem žádnou smlouvu neměl.Co s tím?
Za odpověď děkuji Lidický
tel.602261812,email.lidickyfranta@seznam.cz


Požadované řešení

Nevím jak se bránit,dle sdělení jejich operátora,nemusíte volat,stačí když Vám Vodafon zavolá,nebo pošle SMS z tohoto č.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2016 11:58, před 6 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním ceny služeb, má možnost podat reklamaci nejpozději však do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Reakce společnosti

Publikováno
27.5.2016 21:45, před 6 lety

Dobrý den, pane Lidický,

mrzí mě, že nesouhlasíte s účtováním služeb.

Musím potvrdit, že se skutečně nejedná o telefonní číslo Vodafonu, ale o službu třetí strany. Provozovatele čísla lze dohledat v databázi na http://www.platmobilem.cz/databaze-cisel/vysledky-hledani?cislo=90460099 - v tomto případě se jedná o společnost DIMOCO, na kterou můžete směrovat reklamaci.

Informaci, že kvalitu, obsah i naúčtování služeb třetích stran je třeba reklamovat přímo u jejich poskytovatele, uvádíme například v Centru péče na http://pece.vodafone.cz/app/answers/list/c/150,148/a_id/805/.

S pozdravem

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.5.2016 10:11, před 6 lety


František Lidický

Jak je tedy možné,že po mých urgencí,aby mi sdělily majitele čísla,tak to nešlo,že prý ho neznají,ale když jsem na to č.zavolal,ozval se mi Vodafon.Tak jsem volal na tu jejich bezplatnou linku,a ptal se operátorky,jak je to tedy možné,tak mi sdělila,že o tom nic neví,ale zjistí to.Za hodinu bylo toto č.vypnuté,že neexistuje.To je normální fraška,a lež jako věž.Po zadání tohoto č.do vyhledavače,je tam těchto lidí více,kteří nikdy toto č.nepoužily,neboť vědí,stejně jako já,že je drahé.Lidický

Reakce společnosti

Publikováno
30.5.2016 12:31, před 6 lety

Dobrý den, pane Lidický,

telefonní číslo 90460099 není číslo určené pro volání, na něj se nemůžete dovolat. Maximálně se vám mohla ozvat hláška, že takové číslo neexistuje.

Jak vám už sdělila kolegyně Martina, nejsme provozovatelem služby, a proto se prosím s případnou reklamací obraťte na společnost DIMOCO (e-mail info-cz@mobileinfo.cc nebo telefon 844 444 484).

Přeji pěkný den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.5.2016 13:56, před 6 lety


František Lidický

S vyjádřením Vodafonu nesouhlasím,zadejte si firmu DIMOCO do vyhledavače,co lidí okradla tím,že jim naůčtovala volání,které nikdy neuskutečnily,tak jak je možné,že se Vodafon zpronevěřil svým zákazníkům,a tuto sprostou okrádačku zprostředkoval?Ty peníze by měli vrátit těm lidem oni,protože za zprostředkování hovorů a SMS,měly provizi.A proč již toto č.neexistuje od doby,co jsem se ozval s tím,že při zavolání na toto č.,se mi ozval Vodafon,a za hodinu,po mém dotazu,jak je to tedy možné,bylo č.vypnuto,a je stále?
Já jim to prostě nezaplatím,ať to třeba řeší soud ve Štrasburku.Ať mají evropskou ostudu.
Lidický

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2016 14:53, před 6 lety

Pokud se volání neuskutečnilo, nemůže ani operátor za tuto službu účtovat poplatky. Eviduje-li však společnost uskutečněný hovor na předmětné číslo, bude nutné obrátit se přímo na provozovatele placených služeb.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2016 15:59, před 6 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.