Počet nahlášených stížností: | 745 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý den,
dnes večer (25.5.2016) jsem dělal nákup v lidlu. Jelikož to nebyl velký nákup chtěl jsem při placení uplatnit lístek na zálohované obaly (20x láhev + přepravka , 18x láhev + přepravka) Obsluha pokladny mi pouze sdělila že jsem s ním už platil a není možno jej použít. Po diskusi s dalšími zaměstnanci jsme došli k názoru že lístek je již neplatný. Lístek na vratné obaly byl vystaven 24.2.2016 a není na něm nikde uvedena doba platnosti, pouze sdělení "Lístek uplatněte , prosím pouze v této prodejně". I přes to nebyla vedoucí prodejny schopna najít řešení a znovu mě nařkla že lístek už mi byl proplacen jinde. S tímto přístupem pokladních jsem velmi nespokojen, s tímto jednání jsem se v Lídlu zatím nesetkal, proto jsem nákup vrátil a odešel velmi zklamán. Dále nesouhlasím s tím, že není lístek již uplatnitelný, jelikož nikde na dokladu není uvedena platnost dokladu, pouze je uvedeno zvýrazněným písmem "Lístek uplatněte , prosím pouze v této prodejně" což jsem přesně udělal.Dožaduji se tedy nějakého nápravného opatření a proplacení lístku. Děkuji
Listek 01213 a lístek 01214 vystavený v prodejně Novosedlická 3216 Teplice 415 01 Teplice 1
Omluvit se za chování a uznat platnost lístku = proplatit, nebo použít pro zaplacení nákupu.
|
Tweet |