Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:745
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 138 stížnostech.

#10966Neuznaný lístek na zálohované obaly

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2016, před 8 lety

Venca Stehlík

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes večer (25.5.2016) jsem dělal nákup v lidlu. Jelikož to nebyl velký nákup chtěl jsem při placení uplatnit lístek na zálohované obaly (20x láhev + přepravka , 18x láhev + přepravka) Obsluha pokladny mi pouze sdělila že jsem s ním už platil a není možno jej použít. Po diskusi s dalšími zaměstnanci jsme došli k názoru že lístek je již neplatný. Lístek na vratné obaly byl vystaven 24.2.2016 a není na něm nikde uvedena doba platnosti, pouze sdělení "Lístek uplatněte , prosím pouze v této prodejně". I přes to nebyla vedoucí prodejny schopna najít řešení a znovu mě nařkla že lístek už mi byl proplacen jinde. S tímto přístupem pokladních jsem velmi nespokojen, s tímto jednání jsem se v Lídlu zatím nesetkal, proto jsem nákup vrátil a odešel velmi zklamán. Dále nesouhlasím s tím, že není lístek již uplatnitelný, jelikož nikde na dokladu není uvedena platnost dokladu, pouze je uvedeno zvýrazněným písmem "Lístek uplatněte , prosím pouze v této prodejně" což jsem přesně udělal.Dožaduji se tedy nějakého nápravného opatření a proplacení lístku. Děkuji


Produkt

Listek 01213 a lístek 01214 vystavený v prodejně Novosedlická 3216 Teplice 415 01 Teplice 1


Požadované řešení

Omluvit se za chování a uznat platnost lístku = proplatit, nebo použít pro zaplacení nákupu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému