Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
Dobrý den,
8.12.2014 jsem si koupil na Alza.cz power bank od ADATA.
Před 18 dny začala být na power bance závada. Začala nabíjet přerušovaně a byla nutnost polohovat kabel. (vyzkoušeno více kabelů)
Rozhodl jsem se tedy, že zboží reklamuji.
31.5.2016 jsem zašel na pobočku Alzy. Sepsali jsme příjemku a zboží jsem tak zanechal.
Dnes 15.6.2016 zboží přišlo na pobočku.
Alza mi napsala do emailu :
Vážený zákazníku,
Vyřídili jsme Vaši reklamaci *********.
Způsob vyřízení: Zamítnutí
Bližší informace: Neuznáno z důvodu odstranění štítku se sériovým číslem.
Produkt je připraven k vyzvednutí v naší prodejně na adrese U Čápova dvora, v areálu StopShop, Tábor.
Pro vyzvednutí reklamace si prosím s sebou nezapomeňte "příjemku reklamace".
Vaše Alza.cz
Power Banka měla na dolní straně samolepku s informacemi o napájení a podobně.
Postupem času se začala odlepovat a nakonec nejspíš upadla. (nejsem si jistý)
Netuším k čemu je power bance štítek se sériovým číslem, ale to nevadí.
Mohu s tím něco dělat, nebo nemám šanci?
Děkuji.
ADATA PV110 Power Bank 10400mAh titanová
Oprava
|
Tweet |