Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#11169Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.06.2016, před 8 lety

Lukáš Látal

Znění stížnosti

Dobrý den,
8.12.2014 jsem si koupil na Alza.cz power bank od ADATA.
Před 18 dny začala být na power bance závada. Začala nabíjet přerušovaně a byla nutnost polohovat kabel. (vyzkoušeno více kabelů)
Rozhodl jsem se tedy, že zboží reklamuji.

31.5.2016 jsem zašel na pobočku Alzy. Sepsali jsme příjemku a zboží jsem tak zanechal.

Dnes 15.6.2016 zboží přišlo na pobočku.
Alza mi napsala do emailu :

Vážený zákazníku,

Vyřídili jsme Vaši reklamaci *********.
Způsob vyřízení: Zamítnutí
Bližší informace: Neuznáno z důvodu odstranění štítku se sériovým číslem.

Produkt je připraven k vyzvednutí v naší prodejně na adrese U Čápova dvora, v areálu StopShop, Tábor.

Pro vyzvednutí reklamace si prosím s sebou nezapomeňte "příjemku reklamace".

Vaše Alza.cz


Power Banka měla na dolní straně samolepku s informacemi o napájení a podobně.
Postupem času se začala odlepovat a nakonec nejspíš upadla. (nejsem si jistý)

Netuším k čemu je power bance štítek se sériovým číslem, ale to nevadí.

Mohu s tím něco dělat, nebo nemám šanci?
Děkuji.


Produkt

ADATA PV110 Power Bank 10400mAh titanová


Požadované řešení

Oprava


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému