Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1485
Z toho za letošní rok:127
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

54.1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (804 z 1485)

Hodnocení spokojenosti

67%
33%
Uvedená procenta vychází z 359 hodnocení od spotřebitelů help

#11169Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.06.2016, před 10 lety

Lukáš Látal

Znění stížnosti

Dobrý den,
8.12.2014 jsem si koupil na Alza.cz power bank od ADATA.
Před 18 dny začala být na power bance závada. Začala nabíjet přerušovaně a byla nutnost polohovat kabel. (vyzkoušeno více kabelů)
Rozhodl jsem se tedy, že zboží reklamuji.

31.5.2016 jsem zašel na pobočku Alzy. Sepsali jsme příjemku a zboží jsem tak zanechal.

Dnes 15.6.2016 zboží přišlo na pobočku.
Alza mi napsala do emailu :

Vážený zákazníku,

Vyřídili jsme Vaši reklamaci *********.
Způsob vyřízení: Zamítnutí
Bližší informace: Neuznáno z důvodu odstranění štítku se sériovým číslem.

Produkt je připraven k vyzvednutí v naší prodejně na adrese U Čápova dvora, v areálu StopShop, Tábor.

Pro vyzvednutí reklamace si prosím s sebou nezapomeňte "příjemku reklamace".

Vaše Alza.cz


Power Banka měla na dolní straně samolepku s informacemi o napájení a podobně.
Postupem času se začala odlepovat a nakonec nejspíš upadla. (nejsem si jistý)

Netuším k čemu je power bance štítek se sériovým číslem, ale to nevadí.

Mohu s tím něco dělat, nebo nemám šanci?
Děkuji.


Produkt

ADATA PV110 Power Bank 10400mAh titanová


Požadované řešení

Oprava


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2016 12:37, před 10 lety

Porušení „štítku se sériovým číslem“ neznamená zánik práva z vadného plnění. Je-li možné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například pomocí účtenky), je prodávající odpovědný za vyřízení reklamace.

Prodávající má povinnost se při reklamaci vypořádat s vytýkanou vadou. Přetrvává-li vytýkaná vada i po vyřízení reklamace a společnost se s touto vadou během reklamace nevypořádala, nebyla reklamace vyřízena řádně a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.7.2016 14:14, před 9 lety

Vážený pane Látale,

velmi se Vám omlouvám, Vaši stížnost zde jsem vůbec nezaregistrovala a narazila na ni až při zpětné kontrole.

Prověřovala jsem případ Vaší reklamace, která byla vyřízená bez jakéhokoliv mého zásahu sama o sobě kladně - vrátili jsme Vám platbu za zboží.

Věřím, že se vše tedy vyřídilo k Vaší spokojenosti a budu ráda, pokud tato situace nebude mít trvalý vliv na dojem z našich služeb.

Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.7.2016 16:07, před 9 lety


Lukáš Látal

Hodnocení: