Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#11299Odstoupení od kupní smlouvy - 4 uznané reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2016, před 8 lety

Dominik Toman

Znění stížnosti

Mobilní telefon postupně 3x reklamován v autorizovaných servisech a po 4 u Vodafone pro odstoupení od kupní smlouvy.

1. reklamace - cvaká home tlačítko - uznáno, provedena výměna home tlačítka (reklamováno přímo u aut. servisu - Český Servis)
2. reklamace - problémy s baterií - uznáno, provedena výměna baterie (reklamováno přímo u aut. servisu - Interservis)
3. reklamace - problémy s baterií, vyhořela nabíječka s USB kabelem a po vyhoření jsou problémy s USB konektorem na telefonu - uznáno, provedena výměna baterie, nabíječky a USB kabelu (reklamováno přímo u aut. servisu - Interservis)
4. reklamace - znovu cvaká home tlačítko, znovu problémy s baterií (náhodně padají procenta), znovu vyhořela nabíječka s USB kabelem a znovu jsou problémy s USB konektorem - dle telefonátu z prodejny Vodafone uznáno, provedena výměna nabíječky a USB kabelu

Čtvrtá reklamace byla poslána přímo skrze Vodafone, aby došlo k co nejrychlejšímu odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz. Mobil se dle telefonátu z pobočky (Příbram) vrátil jako uznaný, pouze však s nabíječkou a USB kabelem ale nevzniká nárok na odstoupení od kup. smlouvy, protože se jednalo o reklamaci příslušenství. S tímto vyjádřením nesouhlasím - reklamace je uznána, jedná se o 4 různou uznanou reklamaci, automaticky vzniká tedy nárok na odstoupení od kupní smlouvy.

Aut. servis Britex, do kterého posílá Vodafone telefony Samsung je špatný a nechce uznávat vady a překrucuje zákon na svou stranu - s předešlými aut. servisy, kam jsem telefon odeslal sám problém nebyl (Český Servis, Interservis).

Mimochodem, první reklamace byla podána okamžitě po zakoupení telefonu - vada byla nahlášena do 12 hodin od zakoupení - Vodafone jsou evidentně zákazníci úplně jedno, když musí reklamovat mob. telefon za 20 tisíc okamžitě po zakoupení. Situaci jsem řešil jak na prodejně (Příbram) následující den ráno po otevření a také okamžitě po rozbalení telefonu (4 hodiny od zakoupení) na Facebooku - u obou variant jsem byl slušně poslán "někam", ať si ho vyreklamuji (nový telefon - jako vážně....)

Veškeré rekl. listy a reference přikládám v neveřejné části.


Produkt

Samsung Galaxy S6


Požadované řešení

Vrácení peněz za 4 uznanou reklamaci


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému