Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:592
Z toho za letošní rok:53
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

74%
26%
Toto skore je založeno na 93 stížnostech.

#11449Neuznaná reklamace mobilního telefonu v záruční době

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 27 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2016, před 3 lety

Monika Židlická

Znění stížnosti

Mobilní telefon Samsung Galaxy S4 Mini VE (GT-I9195I) zakoupený v září 2015 - nelze zapnout a nenabíjí se.
Telefon se z ničeho nic (!) velice rozpálil. V tu chvíli nebyl ani v nabíječce, ani jsem ho nepoužívala (měla jsem ho v kapse u šatů). Telefon jsem vyndala, jakmile jsem ucítila, že je horký...pálil tak, že baterka při vyndavání nešla téměř udržet v ruce. Po vychladnutí se už nedal zapnout. Výsledkem je spálená 16 GB karta (ztracená veškerá data!) a telefon který nejde zapnout ani se nenabíjí. Odnesla jsem ho reklamovat na pobočku, kde jsem ho zakoupila (Alza, Budějovická, Praha 4) a přišlo mi SMS vyrozumění - ZAMÍTNUTO. Při používání jsem s telefonem do této události neměla žádné problémy a používala jsem ho naprosto standardním způsobem.


Produkt

Mobilní telefon Samsung Galaxy S4 Mini VE (GT-I9195I), produkt: SAMO00119, sériové číslo: 359353062710405, příjemka reklamace: č. ASRE16256 221r, servisní případ: AORE16202450


Požadované řešení

Vzhledem k tomu, že telefon byl poměrně drahý (pracuji ve školce) a navíc stále v záruce, požaduji uznání reklamace a jeho opravu, případně výměnu. Na telefon jsem byla opatrná a nejsem si vědoma žádné chyby ani nehody, která by mohla být příčinou problému. Naopak, mám zkušenost s podobným přehřátím před lety u Nokie, kdy byla příčinou vadná baterka. U společnosti Alza objednáváme poměrně často a dosud jsme neměli jediný problém a tak se snad jedná pouze o nedorozumění. Děkuji a doufám v kladné vyřízení. Monika Židlická


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2016 17:44, před 3 lety

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Reakce společnosti

Publikováno
27.7.2016 12:52, před 3 lety

Vážená paní Židlická,

velmi mě mrzí vzniklé nedorozumění. Reklamace Vašeho telefonu nebyla určitě zamítnuta. Jak jsme Vás již 21.7.2016 informovali, byla vyřízena opravou v rámci reklamace č. ASRE16256221.

SMS zpráva, která Vám předtím dorazila, souvisela právě s paměťovou kartou. Tu technik objevil v zařízení až později a aby nedošlo k její ztrátě, zaevidoval ji do našeho systému pod číslem AORE16202450. Zde však ke klasickému vyřízení v rámci reklamace nemohlo dojít, nemáme k ní podloženo, že byla zakoupena u nás a pod jakým dokladem. Pouze jsme Vám ji nachystali k výdeji.

Pokud budete chtít reklamovat i paměťovou kartu a byla zakoupena u nás, je to samozřejmě možné, jen budeme potřebovat ideálně doklad o jejím zakoupení.

Doufám, že reklamace telefonu proběhla k Vaší spokojenosti a toto nedorozumění nebude mít vliv na Váš názor o našich službách. Mohu Vás ujistit, že naši technici udělali v této situaci maximum.

Děkuji za pochopení a přeji pěkný den

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2016 09:36, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Monika Židlická

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.8.2016 10:34, před 3 lety

Stížnost byla vyřízena kladně. Ukázalo se, že šlo o nedorozumění. Děkuji za zprostředkování. Monika Židlická


Monika Židlická

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.1.2017 11:35, před 3 lety

Hodnocení: