Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#11815Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 15 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
08.08.2016, před 8 lety

Josef Vašina

Znění stížnosti

Dne 16.06.2016 jsem v Alze reklamoval mobilní telefon Nokia Lumia 1520 černý (ASRE16246078r)se závadou viditelných skvrn v podsvícení.Telefon byl po mechanické stránce zcela v pořádku, což je uvedeno i v příjemce reklamace.
14.07.2016 jsem dostal od Alzy mail, že se na závadu nevstahuje záruční oprava protože byl display telefonu mechanicky poškozen. Na mou žádost o zaslání fotografie mechanického poškození ze servisu, který reklamaci vyřizoval přišla po několika urgencích ze strany Alzy pouze fotografie displaye zapnutého nerozebraného mobilního telefonu, který dle mého názoru vůbec neobjasňuje verdikt servisu o mechanickém poškození. Nerozumím tomu jak může mít mobilní telefon, který je po mechanické stránce ve 100% stavu a bez jakýchkoliv vnějších poškození (ohybů, škrábanců, vrypů na display apod.)mechanicky poškozený display. Není mi také jasné, proč telefon, který je součástí programu "skvělý servis" byl na opravě skoro celý měsíc i když s ním v servisu pravděpodobně nic nedělali a pořídili jen foto displaye. Alza považuje dle vyjádření pracovníka pobočky reklamaci za uzavřenou a odmítá se mnou dále komunikovat. Telefon jsem doposud z důvodu zachování originality stavu z pobočky Alzy nevyzvedl.


Produkt

Nokia Lumia 1520 černá, SN358342052779000


Požadované řešení

Záruční oprava


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému