Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
27.9. jsem zakoupil iPhone 4, který po týdnu užívání začal vykazovat nezanedbatelnou chybu displeje. Vzhledem k tomu, že nebylo možné vyměnit jej za nový kus, protože ten nebyl zrovna skladem, rozhodl jsem se předat jej k standardnímu reklamačnímu řízení dne 6.10. Technik jej přijal a rozběhla se 30 denní lhůta na vyřízení.
Na webu byla u iPhonu informace, že nové kusy budou skladem 21.10. V ten den se informace o dostupnosti změnila na 4.11. a nyní telefon není vůbec v nabídce, předpokládám tedy, že prodej nadobro skončil.
Moje reklamace byla zamítnuta s odůvodněním, že byl proveden neautorizovaný servisní zásah a že je poškozen šroubek u stínění.
V reklamačním protokolu z autorizovaného servisu je datum přijetí na servis 22.10. tedy den poté, co měly nové telefony přijít na sklad Alzy a nepřišly. Zpět ze servisu se vrátil hned druhý den (taková rychlost vyřízení mi přijde velmi podezřelá, když stadnardně to trvá týden a déle).
Je naprosto jasné, že reklamační pracovník Alzy evidentně čekal na to, zda telefony dorazí na sklad, aby mohl reklamaci vyřídit výměnou. Protože telefony nepřišly, rozhodl se dotyčný nechat si zpracovat nesmyslný posudek v servisu, který se mu obratem vrátil a reklamaci bylo možné s tím uzavřít.
Podotýkám, že telefon byl užíván pouze několik dnů od prodeje a nikdo na něm žádný neodborný zásah neprováděl. Nebyl totiž důvod, s uvedenou závadou jsem se ihned dostavil do Alzy k odbornému vyřízení.
iPhone 4, 8GB, černý
Vzhledem k tomu, že Alza nemá tento telefon již skladem a nemůže jej vyměnit za plně funkční, měla by vrátit peníze v plné výši.
|
Tweet |