Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#12093Na přenášené číslo se nedá dovolat

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.08.2016, před 8 lety

Andrej Kubek

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěl bych vás požadat o pomoc při řešení problému s aktivací čísla, které přenáším od jiného operátora k Vodafonu. Číslo mnělo být aktivované 16.8.2016, dopud není aktivní i když každý pracovní den volám na linku Péče o zákazníky. Z tohohle oddelení mně už poslali 3 krát na pobočky a zakazdým to bylo neúspěšne. Vodafon není schopný ani po dvou týdnech aktivovat číslo. Aktuálne svalují vinu na operátora od kterého přenáším čislo, u neho ale problém není, protože když zavolám, tak to oznámi, že volám k jinému operátorovi a když už to převezme Vodafone, tak to zahlási, že číslo neexistuje, prosím vás o pomoc. Děkuji.


Produkt

Přenos tel. čísla


Požadované řešení

Okamžitá aktivace tel. čísla


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému