Počet nahlášených stížností: | 674 |
Z toho za letošní rok: | 13 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den, chtěl bych vás požadat o pomoc při řešení problému s aktivací čísla, které přenáším od jiného operátora k Vodafonu. Číslo mnělo být aktivované 16.8.2016, dopud není aktivní i když každý pracovní den volám na linku Péče o zákazníky. Z tohohle oddelení mně už poslali 3 krát na pobočky a zakazdým to bylo neúspěšne. Vodafon není schopný ani po dvou týdnech aktivovat číslo. Aktuálne svalují vinu na operátora od kterého přenáším čislo, u neho ale problém není, protože když zavolám, tak to oznámi, že volám k jinému operátorovi a když už to převezme Vodafone, tak to zahlási, že číslo neexistuje, prosím vás o pomoc. Děkuji.
Přenos tel. čísla
Okamžitá aktivace tel. čísla
|
Tweet |