Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:635
Z toho za letošní rok:96
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

74%
26%
Toto skore je založeno na 93 stížnostech.

#12288Vysavač Sencor

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2016, před 3 lety

Lucie Hanzlíková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 19.10.2015 jsme si koupili vysavač Sencor. Byli na něj super recenze, údajně super sací výkon a pod. S vysavačem jsme byli nad míru spokojeni.

Poté nastal problém, volali jsme přímo do Sencoru kde nám jedna osoba řekla ať nadiktujeme číslo série a poté nám bylo sděleno, že je to závada všech v té dané serii. Potom už nám to, ale nikdo jiný neřekl a vždy jen řekli že neví kde jsme to slyšeli, že nikdo nám to sdělit nemohl.

dne 11.3.2016 bylo zasláno poprvé k reklamaci- důvod: vyskakuje kryt a filtr při vysávání a hubice nelze přepínat z hladké plochy na koberec. Bylo opraveno. Hubice opravena a na krytu byli opraveny packy takže pasoval suprově a bylo nám řečeno si koupit nový filtr.

Tento vysavač má mít super HEPA filtr, který by se měl měnit cca 1 za rok. Nemáme vysavač ani rok a já už mám 4. filtr a stále závada přetrvává.

dne 25.4.2016 bylo zasláno opět k reklamaci. opět nelze přepínat hubice od vysavače opět bylo opraveno.

dne 29.8 zasíláme opět k reklamaci poté co jsem si závadu natočila na telefon kde kryt opět nedrží a filtr vypadává při vysávání. Reklamace se mi ale vrátila ZAMÍTNUTO- závada se neprojevila. Zajímavé, ale bylo že kryt najednou seděl na vysavači suprově takže nejspíš bylo opraveno jen nebylo zapsáno. No ale po 20 minutách vysávání filtr opět vylétává.

Potom co jsem volala na Alzu, kde mi řekli, že mi někdo zavolá mi samozřejmě nikdo nezavolal. Poté co jsem si volala, aby mi dali číslo do jejich servisu, mi bylo řečeno, že číslo neznají. Přitom jsem ho později našla na jejich stránkách. A jen mi řekli ať se obrátím na jejich email, kde jsem se akorát dočkala automatické odpovědi s tím, že byla reklamace zamítnuta, jelikož se závada neprojevila a pokud závada přetrvává ať odešlu opět k reklamaci. Nikdo mi nevolal, nikdo se to nesnaží řešit. Nikdo ani nechtěl vidět videa jako důkaz, že tam závada je a že nebyla z jejich strany vyřízena.

Vysavač vlastním 11 měsíců z toho 3 měsíce jsem ho nemohla používat což se dvěma dětmi a jedním psem není moc v pořádku. Nyní to tam pošlu již po 4. z toho po 3. kvůli jedné a té samé závadě, ale pro ně teprve po druhé, jelikož mi to jednou zamítli bez vyžádání videa.

Žádám o vrácení peněz, jelikož já nemohu za to, že řádně nevyřešili moji reklamaci.

hezký den Hanzlíková

vysavač zakoupen na jméno Hanzlík


Produkt

Vysavač Sencor SVC 8YL,


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2016 10:43, před 3 lety

Odstoupit od smlouvy je možné v případě, pokud spotřebitel nemůže věc řádně využívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3388/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad).

O větší počet vad se jedná, pokud se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady.

O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Při třetí reklamaci stejné vady lze tedy vznést nárok na odstoupení (popř. na výměnu věci za novou). Ale i v tomto případě se jedná o reklamační řízení a prodávající může oprávněnost reklamace posoudit, vyžaduje-li to povaha vady. Charakterem stejné vady se zabýval Nejvyšší soud v usnesení ze dne 29. 8. 2013, sp. zn. 33 Cdo 2979/2012. Dle citovaného rozhodnutí lze o stejné vadě hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci.

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Reakce společnosti

Publikováno
20.10.2016 15:33, před 3 lety

Vážená paní Hanzlíková,

omlouvám se za opožděnou reakci na tomto portále.

Situaci jsem pro Vás prověřila a vzhledem k neopravitelnosti přístroje jsme Vám již vrátili platbu za zboží.

Pokud v této věci pro Vás budu moci cokoliv udělat, neváhejte se na mě obrátit. Věřím, že v budoucnu již proběhne vše v naprostém pořádku.

Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den,

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2016 11:01, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Lucie Hanzlíková

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.11.2016 15:59, před 3 lety

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,

Děkuji všem. Po dlouhém domlouvani a vyřizování z mé strany, kdy Alza vůbec nekomunikovala se nakonec vše vyřešilo vrácení plné částky.
Děkuji DTestu za váš čas a vstřícné jednání.

Hanzlikova