Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#12288Vysavač Sencor

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2016, před 8 lety

Lucie Hanzlíková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 19.10.2015 jsme si koupili vysavač Sencor. Byli na něj super recenze, údajně super sací výkon a pod. S vysavačem jsme byli nad míru spokojeni.

Poté nastal problém, volali jsme přímo do Sencoru kde nám jedna osoba řekla ať nadiktujeme číslo série a poté nám bylo sděleno, že je to závada všech v té dané serii. Potom už nám to, ale nikdo jiný neřekl a vždy jen řekli že neví kde jsme to slyšeli, že nikdo nám to sdělit nemohl.

dne 11.3.2016 bylo zasláno poprvé k reklamaci- důvod: vyskakuje kryt a filtr při vysávání a hubice nelze přepínat z hladké plochy na koberec. Bylo opraveno. Hubice opravena a na krytu byli opraveny packy takže pasoval suprově a bylo nám řečeno si koupit nový filtr.

Tento vysavač má mít super HEPA filtr, který by se měl měnit cca 1 za rok. Nemáme vysavač ani rok a já už mám 4. filtr a stále závada přetrvává.

dne 25.4.2016 bylo zasláno opět k reklamaci. opět nelze přepínat hubice od vysavače opět bylo opraveno.

dne 29.8 zasíláme opět k reklamaci poté co jsem si závadu natočila na telefon kde kryt opět nedrží a filtr vypadává při vysávání. Reklamace se mi ale vrátila ZAMÍTNUTO- závada se neprojevila. Zajímavé, ale bylo že kryt najednou seděl na vysavači suprově takže nejspíš bylo opraveno jen nebylo zapsáno. No ale po 20 minutách vysávání filtr opět vylétává.

Potom co jsem volala na Alzu, kde mi řekli, že mi někdo zavolá mi samozřejmě nikdo nezavolal. Poté co jsem si volala, aby mi dali číslo do jejich servisu, mi bylo řečeno, že číslo neznají. Přitom jsem ho později našla na jejich stránkách. A jen mi řekli ať se obrátím na jejich email, kde jsem se akorát dočkala automatické odpovědi s tím, že byla reklamace zamítnuta, jelikož se závada neprojevila a pokud závada přetrvává ať odešlu opět k reklamaci. Nikdo mi nevolal, nikdo se to nesnaží řešit. Nikdo ani nechtěl vidět videa jako důkaz, že tam závada je a že nebyla z jejich strany vyřízena.

Vysavač vlastním 11 měsíců z toho 3 měsíce jsem ho nemohla používat což se dvěma dětmi a jedním psem není moc v pořádku. Nyní to tam pošlu již po 4. z toho po 3. kvůli jedné a té samé závadě, ale pro ně teprve po druhé, jelikož mi to jednou zamítli bez vyžádání videa.

Žádám o vrácení peněz, jelikož já nemohu za to, že řádně nevyřešili moji reklamaci.

hezký den Hanzlíková

vysavač zakoupen na jméno Hanzlík


Produkt

Vysavač Sencor SVC 8YL,


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému