Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#1251Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

27 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2013, před 10 lety

Václav Šesták

Znění stížnosti

Dne 8.10.2013 jsem podal reklamaci na mobilní telefon, zakoupený a řádně zaplacený dne 25.10.2011 na pobočce v Plzni. Přestal fungovat mikrofon a zároveň se objevil problém s nabíjením. Dne 31.10.2013 jsem obdržel email, že je reklamace zamítnuta, protože dle autorizovaného servisu je zařízení po záruce a že mám do tří dnů odpovědět, zda si zaplatím opravu. Na odpověď z 1.11.2013, že reklamace byla podána v záruční době a že z tohoto důvodu žádám bezplatnou opravu, výměnu telefonu, případně vrácení kupní ceny, jsem doposud odpověď nedostal.


Produkt

Mobilní telefon Gigabyte GSmart G 1345, sériové číslo FBG8Y4700075


Požadované řešení

Bezplatná oprava reklamovaných vad


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému