Počet nahlášených stížností: | 674 |
Z toho za letošní rok: | 13 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den.Reklamoval jsem rok starý mobilní telefón pro mechanickou/vzhledovou vadu displeje.Reklamace mi byla zámítnuta těsně před koncem 30 denní reklamační lhůty z důvodu oxidace na základní desce.Když jsem namítl,že se jedná o vzhledovou vadu, která nesouvisí s oxidací na základní desce,bylo mi řečeno,že mi bude displej vyměněn jako vstřícný krok k zákazníkovi,ale s tím, že neručí za to, že telefón bude po výměně fungovat(bylo mi to divné,když telefon kromě této kosmetické vady,žádnou další vadu nevykazoval).Telefon mi byl posléze předán s novým vyměněným displejem (bez jakékoli poznámky o funkčnosti nebo výstupním testu po opravě),ale s nefunkčním GSM modulem (tzn. nepoužitelný).Den poté podávám další reklamaci,ale myslím si, že bude opět zamítnuta na základě oxidace základní desky, která ovšem podle přiložených fotografií nezasahuje základní desku, ale kovový kryt SD karty a plastové pouzdro. Tzn. předal jsem funkční telefon se vzhledovou vadou displeje (viditelnou při vypnutém displeji) a obdržel jsem telefon s novým displejem, ale nepoužitelný pro moblní síť.
mobilní telefón Vodafone smart ultra 6, ZTE 995N, IMEI:358736061980550
Oprava do funkčního stavu (před výměnnou displeje).
|
Tweet |