| Počet nahlášených stížností: | 1480 |
| Z toho za letošní rok: | 122 |
| Stále v řešení: | 16 |
67%
33%
Objednala som si produkty ktore boli skladom, pripravili ich a prisla mi vecer sms ze ich predali kurierovi a dnes medzi 11:40-12:55 mi pride balik prostrednictvom AlzaExpress. Vzala som si kvoli tomu dovolenku v praci a cakala - nikto neprisiel, nikto sa neozval, v call centre som sa nedockala, ziadne telefonne cisla na strankach niesu, ani kontakt na kuruera. Nikto mi nedal vediet a doteraz sa neviem dopatrat, kde je moja ZAPLATENA objednavka, ktora mala dnes pred troma hodinami najneskor dorazit...
objednany a zaplateny mobilny telefon, KURIER NEDORAZIL a NIKTO MI NEDAL NIC VEDIET
V prvom rade - dorucenie zaplateneho tovaru a patricne vysvetlenie! Ospravedlnenie mi vymeskane hodiny v praci nenahradi, rovnako mi nenahradi zabity den a cas straveny zbytocnym cakanim, nasleduju peripetie dohodnut sa s kurierom(ak sa niekomu uraci mi dat vediet...) na dalsom doruceni, kedze odchadzam na dlho prec - platili sme aj za dopravu, uplne zbytocne a urcite budeme pozadovat minimalne vratenie postovneho...
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta (AlzaExpress), mohla by spotřebitelka žádat vrácení peněžních prostředků za tuto službu. Pokud společnost porušila svou smluvní povinnost, mohla by spotřebitelka žádat náhradu škody, která jí v souvislosti s porušením smlouvy ze strany společnosti vznikla.
Vážená paní Hrúzová,
velmi mě mrzí, že došlo k přeplánování doručení na následující den a omlouvám se Vám za to. Jako omluvu jsem Vám zároveň odeslala na emailovou adresu dobropis na dopravné. Ráda se postarám i o proplacení dokladu, stačí mi zaslat číslo Vašeho bankovního účtu. Případně jiné způsoby proplacení dokladu jsou uvedené přímo ve zprávě.
Věřím, že v budoucnu již proběhne vše v pořádku a k Vaší spokojenosti.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Vyjádření dTestu
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.