Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#12909Zamítnuté odvolání neuznané reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2016, před 7 lety

Jana Kovářová

Znění stížnosti

Dobrý den ,
hodně zákazníků se naláká na připojištění nové věci: Alza je inzeruje v tomto znění:

Pojištění proti rozbití a krádeži
Neobávejte se náhodného rozbití nebo krádeže. Buďte v klidu kdekoli na světě.
Spoluúčast činí pouhých 10 % z kupní ceny zboží.
Pojištění kryje náhodné poškození nebo zničení věci
Vztahuje se také na krádež věci, kterou měl zákazník na sobě nebo při sobě (např. kapesní krádež)
Pokrývá i loupež, vloupání nebo vykradení objektu určeného k trvalému bydlení, chaty či chalupy
Zboží opravíme, vyměníme nebo vystavíme dobropis.

Pak uživatel zjistí svůj omyl a narazí na spousty kliček které umožní neuhradit pojištěnou věc!!!!
BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a. s.
Plzeňská 3217/16, P.O.Box 32, 150 00 Praha 5, Česká republika, tel. +420 234 240 234, fax: +420 234 240 112,
e
-
mail: czinfo@cardif.com, www.cardif.cz V
Praze dne
24.10.2016
Ref:
pojistná událost číslo POJ16204491/2016ALZ62/328307
-
Nahodilé
poškození
datum počátku pojištění: 29.11.2015
Vážený pane,
na základě Vámi doloženého odvolání bylo provedeno nové šetření Vaší události a v souladu s Rámcovou pojistnou smlouvou ALADR 1/2013, k terou se řídí Vaše pojištění, jsme dospěli k závěru, že Vám nevznikl nárok na pojistné
plnění.
Dovolujeme si Vás informovat, že dle rámcové pojistné smlouvy se za nahodilé poškození věci považuje dle článku 2
Výklad pojmů „funkční vada věci (mechanická, elektronická nebo elektrická) způsobena náhlým a neočekávaným působením zevních sil.
Za nahodilé poškozené věci se nepovažuje funkční vada věci, na
níž se vztahuje zákonná záruka prodejce“
.
Vaše zařízení bylo vědomě uloženo do nezajištěné náprsní kapsy, odkud se dá předpokládat a očekávatvelmi zvýšené riziko jeho vypadnutí a následného poškození
, obzvláště při ohýbání uživatele. Z toho jsme usoudili, že se nejedná o nahodilé poškození, protože poškození nevzniklo v
důsledku náhlého a neočekávaného působení zevních sil (vypadnutí zařízení se dalo očekávat vzhledem k
jeho vědomému uložení do nezajištěné kapsy).
Rozhodně bych chtěl všechny varovat,pojištění není zdaleka tak výhodné jak inzeruje Alza!!!!


Produkt

telefon Samsung Galxy Grand PrimeSM-G531F


Požadované řešení

Oprava


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému