Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#12984Neetické a zřejmě protiprávní jednání Vodafone vůči zákaznicí se smlouvou na dobu neurčitou

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.10.2016, před 7 lety

Dana Kordová

Znění stížnosti

Byla jsem spokojenou zákaznicí Vodafone s tarifem ODEPIŠ mnoho let. V roce 2014 jsem si převedla k Vod. další mob. číslo 731... od jiného operátora na tarif FÉR 100, na pobočce mi ale žádný doklad nevystavili. Pak jsem požádala o změnu na tarif vč. volání, přistoupila jsem na nabídku FÉR 50(minut)+50(sms) do všech sítí za 109 Kč vč. DPH. Operátor Vod. zavolal v době 2.-5.10.2014, dohodnutá změna na nový tarif byla včetně slevy na dobu neurčitou. Moji žádost o zaslání souhrnu objednávky na můj e-mail operátor bohužel odmítl, prý oni mi budou poskytovat dohodnutou službu a já za ni budu řádně platit. Žádný písemný dokument tedy neexistuje, obsah dohody se dá dovodit z řádně vystavených a placených faktur v období od 5.10.2014 do 15.10.2016.

Problém začal dne 16.10.t.r., tj. první den nového zúčt. období, kdy mi poslal Vod. sms o zrušení služby "50 min. FÉR", tj. části balíčku. Ještě ten den jsem požádala Centrum péče Vodafone (CPV) o vysvětlení a dál s nimi jednala pod případem 161016-000039.
CPV odpovědělo 19.10., přislíblo nápravu, slíbilo požádat o donastavení pův. tarif. řešení a příp. kompenzaci vzniklé škody s tím, že mám své tel. č. využívat jako dosud.
20.10. CPV požádalo o navýšení FlexiStropu, protože se prý balíček ukončil kvůli nízkému FlexiStropu.
23.10. CPV oznámilo jeho navýšení z 200 na 300 Kč a požádalo jejich specialisty o správnou aktivaci mého balíčku.
Dne 25.10. mne najednou (údajně na základě nějaké poznámky u mého čísla) CPV vybídlo, abych se obrátila na zákaz. linku s tím, že potřebuji změnu tarifu, protože ten, který mi přenastavili, je pro mne příliš nevýhodný, protože už nemám nárok na slevu... Současně se v samoobsluze v mém účtu objevil jakýsi drahý tarif "NA MÍRU" s účinností zpětně od 16.10.!
Poslední kontakt s CPV byl 26.10., pracovnice požádala, abych určitě zvedla telefon jejich operátorovi, že mi zavolá do dvou dnů. Nikdo ale dosud nezavolal.

Bez toho, že by mě Vodafone požádal o jakoukoli změnu v uzavřené smlouvě na dobu neurčitou a já ji odsouhlasila, velmi pravděpodobně platí stále dojednané podmínky smlouvy, tedy tarif FÉR 50+50 za zvýhodněnou cenu 109 Kč. Důkaz o mém tvrzení, že celý zvýhodněný tarif byl dojednán na dobu neurčitou, má jen sám Vodafone na jím pořízené nahrávce. Stačí si ji přehrát a nebudeme muset nic řešit.

Proto prosím Vodafone, aby obnovil dosavadní účtování v souladu se smlouvou a pak se na mne obrátil se žádostí o změnu.


Požadované řešení

1. Přenastavit na mém účtu (znovu zpětně od 16.10.) platný tarif FÉR 50+50 v celkové výši 109 Kč včetně DPH;

2. Zavolat mi a říci mi, co navrhujete za změny, resp. o jaké navýšení dosavadního tarifu vlastně usilujete? Pokud půjde o rozumné navýšení, můžeme se dohodnout;

3. Poslat mi do mého e-mailu, kam dostávám i vyúčtování, rekapitulaci domluvených změn k mému odsouhlasení.

4. Potom teprve promítnout dohodnuté změny do mého účtu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému