Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#13401Nedodané zboží ani po 10 dnech

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2016, před 7 lety

Vaclav Dovrtel

Znění stížnosti

Zbozi bylo objednano 15.11. s terminem na webu "dodani zitra" to je 16.11.
16.11 nic doruceno nebylo (naprosto bez omluvy nebo upresnujici informace), proto bylo telefonicky zmeneno datum na 18.11. z toho duvodu, ze 17.11. je svatek.
18.11. prisla informace (SMS) o dodani zbozi 21.11. + informace na dodavatele, ale zbozi dodano nebylo.

Dnes 25.11. je stale u dodavatele DPD napsano nekompletni balicek a zbozi stale nikde.
Nekolikrat jsem volal na linku Alza.cz a pokazde mne byla recena jina informace.
22.11. - zbozi bylo predano dopravci, nemuzu nic jineho udelat
23.11. - expeduji se posledni 3 balicky
24.11. - zbozi by melo byt u dopravce kompletni (ale neni)
25.11. - chyba je na expedici, dnes to vyresim a dam vedet

Na DPD uvadi, ze balicek nemaji dodany a cekaji na posledni kus.
Na Alze na info lince to konci vzdy tim, ze se tento pripad zaurguje a nekdo se mne ozve. Do ted se za celou dobu nikdo neozval. Nikdo se neozval ani po me zadosti pres email 23.11.

Naprosto jako by v Alze byla cerna dira, do ktere vse pada.
Nenapada mne jiz nic jineho, nez tuto stiznost napsat sem.


Produkt

Objednavka komponent pro PC


Požadované řešení

Dodani zbozi.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému