Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
Zbozi bylo objednano 15.11. s terminem na webu "dodani zitra" to je 16.11.
16.11 nic doruceno nebylo (naprosto bez omluvy nebo upresnujici informace), proto bylo telefonicky zmeneno datum na 18.11. z toho duvodu, ze 17.11. je svatek.
18.11. prisla informace (SMS) o dodani zbozi 21.11. + informace na dodavatele, ale zbozi dodano nebylo.
Dnes 25.11. je stale u dodavatele DPD napsano nekompletni balicek a zbozi stale nikde.
Nekolikrat jsem volal na linku Alza.cz a pokazde mne byla recena jina informace.
22.11. - zbozi bylo predano dopravci, nemuzu nic jineho udelat
23.11. - expeduji se posledni 3 balicky
24.11. - zbozi by melo byt u dopravce kompletni (ale neni)
25.11. - chyba je na expedici, dnes to vyresim a dam vedet
Na DPD uvadi, ze balicek nemaji dodany a cekaji na posledni kus.
Na Alze na info lince to konci vzdy tim, ze se tento pripad zaurguje a nekdo se mne ozve. Do ted se za celou dobu nikdo neozval. Nikdo se neozval ani po me zadosti pres email 23.11.
Naprosto jako by v Alze byla cerna dira, do ktere vse pada.
Nenapada mne jiz nic jineho, nez tuto stiznost napsat sem.
Objednavka komponent pro PC
Dodani zbozi.
|
Tweet |