Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
Synovi jsme objednal z Alzy čtečku e-knih PocketBook 624. Protože nejsme žádny IT odborník, čekal jsme se zabalenou čtečkou na staršího syna, kteru se do čtečky pokusil nahrát koupenou e-knihu. Přitom zjistil, že po zapnutí svítí jen polovina displeje a čečka nekomunikuje. Obal nebyl nijak poškozen.
Odesláno k reklamaci pod číslem AORE17000734 a následně mi bylo sděleno, že se jedná o mechanické poškození a záruka se zamítá!! Marně jsme namítal, že jsme zboží jen vybalili a porucha byla ihned přítomna. Prostě zamítnuto!! A to i přesto, že jsem opakovaně tvrdil,že tak jak byla čtečka zabalena, mohlo dojít k prasknutí displeje (nebylo vidět žádné mechanickém poškození, pouze obraz se nevykresloval) kdykoliv od expedice až po rozvoz.
Největší překvapení mě čekalo cca za 3 neděle, kdy mi byla čtečka vrácena zpět a musel jsme zaplatit poplatek 363,- Kč. Prý za neoprávněnou reklamaci!! Volal jsme do call centra, kde mi operátor sdělil, že jsem byl na tento poplatek upozorněn při přebírání reklamačního lístku (údaj o poplatku není uveden na stránkách Alza.cz!!, kdy každý subjekt má mít veřejné ceníky). Takový doklad jsme nedostal ani v tištěné ani v písemné formě!!! Navíc je příložen doklad o posuzovatele Český servis, který potvrzuje mechanické prasknutí displeje, kde je uvedeno, že zákazník nesouhlasí s cenovou nabídkou opravy. Žádná nabídka na opravu by nebyla poskytnuta, abych se k tomu mohl vyjádřit!!
Pocket Book 624 Basic Touch šedý s.č. YT360500287800W000Y8
Okamžité vrácení neioprávněně vybíraného polatku za tzv. neoprávněnou reklamaci v částce 363,- Kč a dále buď dodání nového funkčního zboží stejné značky nebo nabídka ceny opravy do funkčního stavu.
|
Tweet |