Společnost


IKEA Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:103
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

81%
19%
Toto skore je založeno na 16 stížnostech.

#15539Chyba v dopravě a neadekvátní řešení

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
11.04.2017, před 7 lety

Lenka Cubova

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 2.4. jsem učinila objednávku online, kterou jsem den poté opět zrušila. Na email i formou SMS mi přišlo potvrzení o zrušení objednávky 840 220 832.
Nicméně v pátek 7.4 ráno mi přišla SMS, že je mé zboží na cestě. Sama jsem tedy aktivně kontaktovala infolinku IKEA, kde mi bylo sděleno, že si MYSLÍ, že je vše v pořádku a že mi zavolají obratem. Nikdo se už neozval. Načež mi za hodinu zavolal dopravce, že má pro mě objednávku před domem. Řekla jsem mu, že doma nejsem a že tam mám být až odpoledne, kdy mi má přivézt mou další (tentokrát již chtěnou) objednávku. Také jsem ho požádala, aby kontaktoval IKEU, o dané situaci.Jelikož jsem svou druhou (chtěnou) objednávku nutně potřebovala dané odpoledne (7.4.), musela jsem opět volat IKEU. Bohužel, tentokrát jsem na lince čekala asi 30 min. OPerátor evidentně o mém případu vůbec nic nevěděl,tzn. žádný z předchozích operátorů, s kterým jsem mluvila, ani dopravce ranní, špatné dodávky, informace nepředali, natož aby mi někdo volal zpět. Později odpoledne mi dodavatelé IKEA zazvonili před domem s dvěmi objednávkami (s jednou dobrou a s tou druhou, kterou jsem 4 dny předtím zrušila). Zabralo nějaký čas dobrat se k tomu, jaké krabice jsou opravdu pro mě. Naštěstí se mi podařilo pána (který také samozřejmě opět o ničem nevěděl) přesvědčit, že si obejdnávku 840 220 832 nepřevezmu. V pondělí 10.4. jsem opět volala do IKEY a hovořila s operátorkou, která opět nevěděla, co se stalo, nicméně se mi podařilo ji přesvědčit, že si alespoň zasloužím peníze zpět za svou zrušenou objednávku.Nyní doufám, že mi je IKEA pošle.


Produkt

objednávka 840 220 832.


Požadované řešení

Vzhledem k časově velmi náročné komunikaci se společností plynoucí z jejich špatného systému sdílení informací, žádám o navrácení poplatku za dopravu, který činí 900 Kč. Opravdu nemám pocit, že by člověk měl aktivně (několikrát) volat na infolinku, když sám aktivně zjistil chybu společnosti a dal to společnosti ve slušnosti a s předstihem vědět. Po tom, co jsem v pátek 3x mluvila s operátorem mě velmi nepotěšilo vysvětlovat dopravci ještě jednou, že jedna objednávek, které má naložené, opravdu nejsou pro mě. Proto odmítám platit za takovouto ŠPATNOU službu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému