Počet nahlášených stížností: | 745 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý den,
Zasílala jsem vám dvě vyplněné kartičky se známkami a vy jste měli zaslat pribory.
Nestačím se divit jaké informace se ohledně příborů dozvídám.
Formulář a kartičky byli dobře vyplněny a v lednu jste mi psali že nam příbory zašlete. Je duben a příbory nikde, ještě k tomu jste se ani nevyjádřili dokud jsem se já neozvala.
Neuvěřitelně jste mě zklamali, a ne jen mě.
Jak si můžete dovolit takto klamat zakaznika a lhát. Nemusím vám asi říkat ze ne vždy jsme chtěli utratit tolik penez za jeden nakup ale pribory nás lakali. Aspoň už vím že se nemám nechat zlákat.
Kušková
Nápravné opatření a kompenzace.
|
Tweet |