Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:745
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 138 stížnostech.

#15584Nedodržení zaslání příborů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.04.2017, před 7 lety

Martina Kuškova

Znění stížnosti

Dobrý den,

Zasílala jsem vám dvě vyplněné kartičky se známkami a vy jste měli zaslat pribory.
Nestačím se divit jaké informace se ohledně příborů dozvídám.
Formulář a kartičky byli dobře vyplněny a v lednu jste mi psali že nam příbory zašlete. Je duben a příbory nikde, ještě k tomu jste se ani nevyjádřili dokud jsem se já neozvala.
Neuvěřitelně jste mě zklamali, a ne jen mě.
Jak si můžete dovolit takto klamat zakaznika a lhát. Nemusím vám asi říkat ze ne vždy jsme chtěli utratit tolik penez za jeden nakup ale pribory nás lakali. Aspoň už vím že se nemám nechat zlákat.
Kušková


Požadované řešení

Nápravné opatření a kompenzace.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému