Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#16048ASRE17119152

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 měsíců 18 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2017, před 7 lety

Tomáš Pilný

Znění stížnosti

Dobrý den

28.4.2017 Jsem předal Notebook ASUS ROG G551JM-CN109H kovový na pobočce Společnosti alza Štefánikova 203/23, Praha 5.

Technik S. T. přijal notebook k reklamaci a vystavil Příjemku reklamace. Po 14 dnech přišlo od alzy vyjádření že reklamaci neuznávají takže je tu rozpor v tvrzení což se stalo již opakovaně. Poprvé jsem se ptal na reklamaci telefonicky a bylo mi oznámeno po telefonu že mám přinést zařízení a po posouzení technika na místě mí bude zboží na místě vyměněno ale na pobočce mi bylo oznámeno že na výměnu na místě nemám nárok takže 2x mystifikace při pokusech o reklamaci jedné a té stejné věci . V případě že by mi technik na místě oznámil že danou věc již nemohu reklamovat zajistil by jsem si někde okamžitou opravu a nemusel by jsem čekat 2 týdny než se vůbec opravou někdo bude zabývat.

A aby to nebylo málo 10.5.2017 jsem uskutečnil u společnosti Alza objednávku č. 166547097 dalšího zboží tj. 2 dny před oznámením stavu notebooku. Objednané zboží mi mělo být doručeno 15.5.2017 ale na základě změn jsem musel přesunout doručení z 15.5.2017 na 14.5.2017 což mi bylo emailem potvrzeno a následně v průběhu 14.5.2017 mi mé telefonáty byly ujišťováním ze strany společnosti alza.cz že zboží bude doručeno a to i krátce před 21:00 ale v 22:08 mi bylo zděleno že se omlouvají ale doručí zboží 15.5.2017 Dopoledne ačkoliv již 12.5.2017 jsem oznamoval že celý týden budu mimo nabídl jsem ještě možnost doručení 15.5.2017 mezi 21:30-22:00 ale to muselo být zamítnuto takže mi potvrdili doručení zboží k 22.5.2017. a kompenzaci ve výši 300,-Kč


Produkt

Mohu doplnit faktury , objednávkový list , příjemku reklamace , emeilová korespondence a společnost alza má samozřejmě záznamy telefonických hovorů.


Požadované řešení

Jako kompenzace za vzniké problémy s reklamací voucher na výběr nového zboží ve stejné hodnotě , U objednávky pokusit se doručit zboží dříve ve večerních hodinách.

Rozhodně ale práci odvádět profesionálně , lidé jsou odpovědní za své činy a to je jednaz věcí která nás odlišuje od zvířat.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému