Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#16199Výsměch klientovi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 9 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.05.2017, před 7 lety

petr richter

Znění stížnosti

Dobrý den.

Měl jsem od Vodafonu balíček 50 sms za cca 20 kč měsíčně, za vernost, protože jsem mnohaletym klientem. Pote jsem využil datovych služeb, které zahrnovaly i sms v siti vodafone zdarma a vymínil jsem si, že mi zůstne baliček tech 50 sms, což mi bylo slibeno (vše si nahrali, takze je možne to dohledat. Balíček samozrejme nezustal, ale zrusili mi ho. Slozite jsem to reklamoval a kroutili se jako zizaly, ale nakonec mi to obnovili.
Pote jsem si zase za cas delal zmenu datovych sluzeb a opakovala se stejna vec. Durazne jsem nekolikrat upozornoval na to, ze si nepreji zruseni balicku na smsky. To me po dlouhe domluve zase slibili. Ted jsem zjistil, ze pote, co uz data nevyuzivam, uctuji mi zase sms normalne a slibeny balicek uz buhvi jak dlouho nemam. A ja se divil, kam mi ten kredit porad tak rychle mizi...
Nechapu, proc, kdyz chteji nekoho odmenit za vernost, pak delaji vsechno pro to, aby ho te odmeny zase zbavili. Kdyz uz mam jednou tu odmenu slibenou na dva roky, proc se mi ji stale snazi zrusit???!!! Pristup vodafonu je rok od roku mene ferovy (na rozdil od jeho zacatku, tam nebylo temer co vytknout). Dnes uz je to jen o sizeni lidi jak jen to jde!


Produkt

Balicek 50 sms za cca 20 kc


Požadované řešení

Chci zpet to co slibili a kompenzaci straveneho casu a penez resenim tehle jejich chyby, formou kreditu nebo jineho benefitu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému