Počet nahlášených stížností: | 674 |
Z toho za letošní rok: | 13 |
Stále v řešení: | 11 |
Ze strany společnosti Vodafone došlo k jednostranné úpravě smlouvy týkající se tarifu. Dle mého názoru společnost neinformovala klienty srozumitelným způsobem, nýbrž pouze třemi nenápadnými řádky v předchozí fakturaci na třetí stránce vyúčtování. Samozřejmě neupozornila, že součástí faktury je důležité upozornění. Tohoto faktu jsem si všiml až ve zprávě v mobilní aplikaci, která se objevila cca. 14 dní před samotnou změnou.
Po zjištění situace a dotazu na infolinku, kde mi bylo zdražení potvrzeno, jsem okamžitě podal žádost o odstoupení ze smlouvy z důvodu nesouhlasu s úpravou ceny tarifu.
I přesto, že mi bylo potvrzeno, že přenos čísel bude proveden ještě před započetím dalšího zúčtovacího období, nestalo se tak. Převáděné čísla byly převedeny až po započetí dalšího zúčtovacího období (2 a 7 dní i přesto, že jsem žádost podával pro obě čísla najednou).
Vzhledem k výše zmíněnému nesouhlasím s naúčtováním nové (vyšší) ceny tarifu a to za celé zúčtovací období za situace, kdy jsem služby nedobrovolně využíval 2 resp. 7 dní.
Protože při konzultaci na prodejně nebylo možno situaci nijak řešit, podal jsem písemnou reklamaci.
Naúčtování poměrné částky za využité služby.
|
Tweet |