Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#16207Navýšení ceny tarifu, zdržování při přenosu tel. čísel

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.05.2017, před 7 lety

Miroslav Gavroň

Znění stížnosti

Ze strany společnosti Vodafone došlo k jednostranné úpravě smlouvy týkající se tarifu. Dle mého názoru společnost neinformovala klienty srozumitelným způsobem, nýbrž pouze třemi nenápadnými řádky v předchozí fakturaci na třetí stránce vyúčtování. Samozřejmě neupozornila, že součástí faktury je důležité upozornění. Tohoto faktu jsem si všiml až ve zprávě v mobilní aplikaci, která se objevila cca. 14 dní před samotnou změnou.
Po zjištění situace a dotazu na infolinku, kde mi bylo zdražení potvrzeno, jsem okamžitě podal žádost o odstoupení ze smlouvy z důvodu nesouhlasu s úpravou ceny tarifu.
I přesto, že mi bylo potvrzeno, že přenos čísel bude proveden ještě před započetím dalšího zúčtovacího období, nestalo se tak. Převáděné čísla byly převedeny až po započetí dalšího zúčtovacího období (2 a 7 dní i přesto, že jsem žádost podával pro obě čísla najednou).

Vzhledem k výše zmíněnému nesouhlasím s naúčtováním nové (vyšší) ceny tarifu a to za celé zúčtovací období za situace, kdy jsem služby nedobrovolně využíval 2 resp. 7 dní.

Protože při konzultaci na prodejně nebylo možno situaci nijak řešit, podal jsem písemnou reklamaci.


Požadované řešení

Naúčtování poměrné částky za využité služby.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému