Počet nahlášených stížností: | 745 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý den,
dvakrát jsem v prodejně Lidl reklamoval výrobek - Solární nabíječku se závadou - nenabíjí. Obě dvě reklamace byly vyřešeny výměnou výrobku za nový. Při třetí reklamaci, opět nabíječka nenabíjela, jsem uvedl, že se jedná již o třetí závadu a požaduji tedy vrácení peněz. Přesně po měsíci jsem dostal SMS zprávu, že reklamce byla vyřízena. V prodejně mi paní vedoucí chtěla předat opět novou nabíječku. Na mé námitky mi řekla, že se podle reklamačního oddělení o žádnou třetí reklamaci nejedná, jelikož byla nabíječka vždy vyměněna za novou, tudíž to pokaždé byla první reklamace.
SilverCrest Solární nabíječka
Solární nabíječku jsem trikrat reklamoval a pokaždé byla reklamace uznána. Rad bych odstoupil od smlouvy a byly mi vraceny penize.
|
Tweet |