Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:745
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 138 stížnostech.

#16392Třetí reklamace stejné závady - dle vyjádření obchodu bez nároku na vrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 28 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
05.06.2017, před 7 lety

Tomas Jandourek

Znění stížnosti

Dobrý den,
dvakrát jsem v prodejně Lidl reklamoval výrobek - Solární nabíječku se závadou - nenabíjí. Obě dvě reklamace byly vyřešeny výměnou výrobku za nový. Při třetí reklamaci, opět nabíječka nenabíjela, jsem uvedl, že se jedná již o třetí závadu a požaduji tedy vrácení peněz. Přesně po měsíci jsem dostal SMS zprávu, že reklamce byla vyřízena. V prodejně mi paní vedoucí chtěla předat opět novou nabíječku. Na mé námitky mi řekla, že se podle reklamačního oddělení o žádnou třetí reklamaci nejedná, jelikož byla nabíječka vždy vyměněna za novou, tudíž to pokaždé byla první reklamace.


Produkt

SilverCrest Solární nabíječka


Požadované řešení

Solární nabíječku jsem trikrat reklamoval a pokaždé byla reklamace uznána. Rad bych odstoupil od smlouvy a byly mi vraceny penize.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému