Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:48
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 26 stížnostech.

#16393Zboží z letáku na prodejnu vůbec nedorazilo

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.06.2017, před 6 měsíci

Milan Fercak

Znění stížnosti

DOBRY DEN, DNES 5.6. 017 JE FRANCOUZKY TYDEN, ALE CALVADOS ZA 299 KC.
V NABIDCE NEBYL, NEBYL VYPRODAN, VUBEC DO LIDLU NEDORAZIL.
TO VASE JEDNANI NENI FER, ATO JSEM NAPSAL SLUSNE.
JSEM ZVEDAV, CO MI ODPOVITE, JESTLI VUBEC.
M. FERCAK
JO, IHNED JSEM VOLAL NA VASI ZAKAZNICKOU LINKU, ALE JENOM JSEM USLYSEL
VYMLUVY A LHANI.


Požadované řešení

JA CHCI CALVADOS


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2017 10:49, před 6 měsíci

Pokud by podnikatel úmyslně zboží inzeroval a nezajistil ho, dopouštěl by se klamavé obchodní praktiky podle § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tyto praktiky jsou rozvedeny v příloze č. 1 k tomuto zákonu a zákon za klamavé považuje mimo jiné praktiky, pokud podnikatel nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny (vábivá reklama).

Pokud se spotřebitel domnívá, že podnikatel se takto chová a tuto klamavou praktiku používá, má možnost podat podnět krajskému živnostenskému úřadu, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele.

Reakce společnosti

Publikováno
22.6.2017 14:08, před 6 měsíci

Hezké odpoledne, pane Fercaku,

je nám líto, že jste si Calvados nemohl zakoupit. Bohužel se v některých případech může stát, že dojde k logistickým potížím, případně je zboží doručeno a vyskladněno později. V podobných případech se vždy doporučujeme obrátit přímo na naše kolegy v prodejně, kteří mají o stavu zboží lepší přehled.

Vaši stížnost každopádně rádi předáme k prošetření našim kolegům. Budeme však potřebovat upřesnit prodejnu, kterou jste navštívil.

Děkujeme.

S pozdravem

Lidl Česká republika


Milan Fercak

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.6.2017 15:41, před 6 měsíci

DOBRY DEN,BYLO TO V PRODEJNE LIDL V HAVIROVE U AUTOBUS. NADRAZI.
JA MAM PROSTE SMULU, TO BYL FRANC. TYDEN.
DALSI PROBLEM- 19.6.17. BYL ITALSKY TYDEN.V LETAKU BYLA V NABIDCE VARNA KONVICE,KTERA MENI BARVY. BYL JSEM V LIDLU V 9 HOD RANO A UZ BYLA KONVICE
VYPRODANA,TAK TAKOVOU NABIDKU SI STRCTE VITE KAM.
S POZDRAVEM M. FERCAK. 723115556

Reakce společnosti

Publikováno
11.9.2017 14:16, před 3 měsíci

Dobrý den, pane Fercaku,

děkujeme za upřesnění, které jsme předali odpovědným kolegům. Věříme, že Vás potěší alespoň zpráva, že již za několik týdnů budeme spouštět e-shop se spotřebním zbožím, které si budete moci objednat přímo z pohodlí domova.

O přesném termínu Vás budeme samozřejmě informovat.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2017 09:24, před 2 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Milan Fercak

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.10.2017 12:40, před 2 měsíci

Hodnocení:

Komentář: DOBRY DEN, NIC JINEHO JSEM NECEKAL, SAME BLA BLA A VYMLUVY. NEJSEM SPOKOJEN.
HEZKY DEN. M. F.