Počet nahlášených stížností: | 674 |
Z toho za letošní rok: | 13 |
Stále v řešení: | 11 |
Podobně jako dalším zákazníkům mi byla ze strany Vodafone jednostranně zvýšena platba za tarif z 299,50 Kč na 347,50 Kč. Oznámení o zvýšení ceny jsem neobdržel, při telefonátu na Vodafone linku mi operátorka sdělila, že se tato informace nachází na 3. straně jednoho z předchozích vyúčtování a že tím jsem byl upozorněn na změnu, ke které jsem se nevyjádřil a proto platí nová cena.
Taky se pokoušela zvýšení ceny nesmyslně omlouvat vyššími náklady na údržbu starých tarifů!!!
Myslím, že mají smlouvy záměrně uzavřené ne na cenu tarifu, ale na minimální útratu, takhle mohou libovolně zvyšovat cenu pro jakýkoliv tarif, aniž se zákazník může bránit - minimální útratu musí vždy zaplatit.
Jejich hlavním cílem není spokojený zákazník, ale profit za každou cenu.
V tomto kontextu je název služby Business Fér 599 výsměchem.
Business Fér 599
Vrátit cenu na původní hodnotu, ale po odpovědích na podobné dotazy myslím, že zvítězí jejich nenažranost nad korektností vůči zákazníkům :-(
|
Tweet |