Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#16477Zamítnutá reklamace dronu se špetkou mystifikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2017, před 7 lety

Tomáš Tolar

Znění stížnosti

Dobrý den,

začátkem května jsem se před delší zahraniční cestou vydal na "rychlé polétání" vybít obě baterie dronu, abych je neskladoval nabité. Při prvním letu po chvilce došlo patrně k nějaké závadě a indikační světla se trvale rozsvítila bíle namísto zelené a dron přestal být ovladatelný (nejedná se o ztrátu signálu ani slabou baterii, v tom případě světla svítí červeně a dron sám přistane; bílá barva není ani popsána v manuálu, význam, tedy závadu čidel, jsem zjistil až později na Internetu). Dron prakticky přestal reagovat na podněty z ovladače a začal odlétat jedním směrem. Toto se mi ještě chvíli dařilo korigovat, jelikož reagoval alespoň na otáčení, a držet ho tak v kruhu. Po chvíli se ale začal naklánět na bok, což mělo za následek jeho odlet vysokou rychlostí neznámo kam.

Po tomto incidentu jsem kontaktoval obchodní podporu s tím, jak takovýto případ řešit. Pan Josef Zuček mě instruoval, abych donesl ovladač na reklamaci s tím, že z něj bude vyčtena příčina závady a servis situaci zhodnotí. To jsem po návratu ze zahraničí udělal.

Reklamace byla následně promptně zamítnuta s tím, že bez dodání samotného dronu není možné provést diagnostiku. Toto rozhodnutí mi připadá účelové vzhledem k předmětu reklamace a nemožnosti splnit tuto podmínku. Další zarážející moment je ten, že se letový záznam rovněž ukládá v aplikaci v připojeném iPhonu, tento log si však nikdo nevyžádal, což mě vede zpět k zamýšlení nad tím, jak moc objektivně tuto situaci někdo posuzoval.

Firmu jsem kontaktoval se stížností a žádostí o přehodnocení situace, na mé připomínky ovšem nikdo nereaguje.

Mimo jiné by mě zajímal názor třetí strany, dTestu, kdo je v této situaci v právu, kdy zboží de facto zaniklo..

Děkuji a přeji pěkný den
Tolar


Produkt

Xiro Xplorer V + náhradní baterie (1ks) - HRAa8079


Požadované řešení

Jako adekvátní reakci si představuji výměnu za jiný kus, nevadí mi ani výměna za použitý, který má prodejce v nabídce.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému