Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
Dobrý den,
začátkem května jsem se před delší zahraniční cestou vydal na "rychlé polétání" vybít obě baterie dronu, abych je neskladoval nabité. Při prvním letu po chvilce došlo patrně k nějaké závadě a indikační světla se trvale rozsvítila bíle namísto zelené a dron přestal být ovladatelný (nejedná se o ztrátu signálu ani slabou baterii, v tom případě světla svítí červeně a dron sám přistane; bílá barva není ani popsána v manuálu, význam, tedy závadu čidel, jsem zjistil až později na Internetu). Dron prakticky přestal reagovat na podněty z ovladače a začal odlétat jedním směrem. Toto se mi ještě chvíli dařilo korigovat, jelikož reagoval alespoň na otáčení, a držet ho tak v kruhu. Po chvíli se ale začal naklánět na bok, což mělo za následek jeho odlet vysokou rychlostí neznámo kam.
Po tomto incidentu jsem kontaktoval obchodní podporu s tím, jak takovýto případ řešit. Pan Josef Zuček mě instruoval, abych donesl ovladač na reklamaci s tím, že z něj bude vyčtena příčina závady a servis situaci zhodnotí. To jsem po návratu ze zahraničí udělal.
Reklamace byla následně promptně zamítnuta s tím, že bez dodání samotného dronu není možné provést diagnostiku. Toto rozhodnutí mi připadá účelové vzhledem k předmětu reklamace a nemožnosti splnit tuto podmínku. Další zarážející moment je ten, že se letový záznam rovněž ukládá v aplikaci v připojeném iPhonu, tento log si však nikdo nevyžádal, což mě vede zpět k zamýšlení nad tím, jak moc objektivně tuto situaci někdo posuzoval.
Firmu jsem kontaktoval se stížností a žádostí o přehodnocení situace, na mé připomínky ovšem nikdo nereaguje.
Mimo jiné by mě zajímal názor třetí strany, dTestu, kdo je v této situaci v právu, kdy zboží de facto zaniklo..
Děkuji a přeji pěkný den
Tolar
Xiro Xplorer V + náhradní baterie (1ks) - HRAa8079
Jako adekvátní reakci si představuji výměnu za jiný kus, nevadí mi ani výměna za použitý, který má prodejce v nabídce.
|
Tweet |