Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#16611Klamání zákazníka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2017, před 7 lety

Alesya Vlčková Salamatina

Znění stížnosti

Při sjednání tarifu od Vodafonu jsem byla ujištěna v tom, že tarif mohu kdykoliv navýšit ale i snížit na minimální částku, rovněž mohu tarif zrušit s dvouměsíční výpovědní lhůtou. Před časem jsem od zaměstnavatele obdržela simkartu, na které mám stejný tarif ale o cca 650,-/ korun měsíčně levnější. Chtěla jsem deaktivovat tarif aby mi běžela sim ale bez poplatků, když už ho nemohu užívat neboť mám přidělenou firemní sim. Na pobočce mi bylo sděleno, že výroční den jsem měla před půl rokem a ještě minimálně rok a půl musím této služby využívat, i když je pro mne zcela zbytečné vlastnit a platit dvě karty nebo musím doplatit poplatek za zrušení v přepočtu 2300,- nebo ještě rok a půl platit 1000,-/ měsíčně a někdy i více za služby které nevyužívám. Nebyl mi znám žádný výroční den smlouvy ani, že se to může vypovídat jednou za dva roky ale nikdo Vám nepošle upozornění na blížící se výroční termín, a že se smlouva automaticky prodlužuje na další dva roky. Z tohoto důvodu jsem sině nespokojena se službou od Vodafonu a nikdy bych jí už nedoporučila, upřímně si ohlídám převod rodinných tarifů ke konkurenci, kde je nevážou žádné nesmyslné dvouleté smlouvy. Vaším klientem jsem byla naposled.


Produkt

Red


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy bez sankcí za nevyužití další rok a půl.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému