Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
Dne 22.11.2013 jsem odeslala doporučenou zásilkou podací na adresu obchodu reklamační dopis současně s protokolem o neopravitelnosti od jejich autorizovaného servisu na projektor Philips PicoPiX PPX2055. Do konce zákonné lhůty 30 dnů, která uplynula 14.12.2013, na reklamaci nijak nereagovali (lhůta započala 14.11.2013, kdy vadný produkt byl přijat autorizovaným servisem).
Poslala jsem tedy mailem žádost o vrácení peněz. Bylo mi sděleno, že zásilka nebyla u nich nalezena a že se ji podle zaslaného podacího lístku budou snažit dohledat. Poslala jsem tedy všechny kopie potřebných dokladů a znovu žádala o okamžité vyřízení reklamace vzhledem k tomu, že už uplynula zákonná lhůta. Jako odpověď mi byl poslán zřejmě automatický mail, že se budou mou věcí zabývat. Na další urgenci jsem už nedostala žádnou odpověď.
projektor Philips PicoPiX PPX2055 - neopravitelná závada v záruční době, protokol vydala firma Micos, s.r.o.
Protože jsem zjistila na internetových diskusích, že je v tomto obchodě běžná praxe, chtěla bych s tím něco udělat, ovšem nevím co... Mám si stěžovat na ČOI? Není přece možné, aby obchod měl neoprávněně v držení cizí peníze.
|
Tweet |