Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#17060Reklamace produktu na prodejně

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2017, před 7 lety

Vladimir Skuta

Znění stížnosti

Vodafone mi opakovaně nepřijal reklamaci produktu, který jsem zakoupil před pár týdny na téže prodejně.
Pracovník prodejny odmítl zahájit reklamaci, odmítl převzít produkt k řešení, odmítl vydat jakékoli potvrzení, že zákazník požaduje reklamaci. Pouze mi sdělil, že mi zavolá, až bude nový produkt naskladněn, a pak si mám přijít a budeme to řešit. Týden nezavolal, tak jsem tak byl znovu. Trval jsem na zahájení reklamace, byl jsem odmítnut.
Jak je to možné?
Jak může Vodafone odmítnout zahájení reklamace zakoupeného produktu?
Lze kontaktovat ČOI?

Prodejna Mělník, prodejcem pan Melounek


Produkt

karta SD Kingston


Požadované řešení

Objasnit mi, proč mi nebyla zahajena reklamace na prodejne, a zda to bylo v souladu s pravnimi predpisy CR. Pokud ne, nabidnout mi odskodneni.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému