Počet nahlášených stížností: | 674 |
Z toho za letošní rok: | 13 |
Stále v řešení: | 11 |
Vodafone mi opakovaně nepřijal reklamaci produktu, který jsem zakoupil před pár týdny na téže prodejně.
Pracovník prodejny odmítl zahájit reklamaci, odmítl převzít produkt k řešení, odmítl vydat jakékoli potvrzení, že zákazník požaduje reklamaci. Pouze mi sdělil, že mi zavolá, až bude nový produkt naskladněn, a pak si mám přijít a budeme to řešit. Týden nezavolal, tak jsem tak byl znovu. Trval jsem na zahájení reklamace, byl jsem odmítnut.
Jak je to možné?
Jak může Vodafone odmítnout zahájení reklamace zakoupeného produktu?
Lze kontaktovat ČOI?
Prodejna Mělník, prodejcem pan Melounek
karta SD Kingston
Objasnit mi, proč mi nebyla zahajena reklamace na prodejne, a zda to bylo v souladu s pravnimi predpisy CR. Pokud ne, nabidnout mi odskodneni.
|
Tweet |