Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:565
Z toho za letošní rok:46
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 130 stížnostech.

#17131Tablety k tarifům

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2017, před 5 lety

Zdeněk Šoukal

Znění stížnosti

Společnost Vodafone nabízí přes e-shop k tarifu #jetovtobě slevu na tablety značky Vodafone. Konkrétně se jedná o tablet Vodafone Tab prime 7 +flip case za 961 KČ při závazku na 24 měsíců. Tarif i tablet jsem objednal v neděli a dnes mi byla objednávka zrušena, že mi tento tablet můžou nabídnout za nejnižší cenu 2500 KČ. I nadále je na stránkách vodafone.cz/eshop/tablety tablet nabízen za cenu 961 KČ.


Produkt

Tarif #jetovtobě, Tablet Vodafone Tab prime 7 + Flip Cover


Požadované řešení

Požaduji nabídku tarifu a tabletu za cenu jaká je nyní v nabídce eshopu,tj. 499 KČ/měsíc za tarif a 961 Kč/JEDNORÁZOVĚ za tablet.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2017 15:26, před 5 lety

Nabízí-li prodávající na internetových stránkách zboží za určitou cenu, jedná se o nabídku k uzavření smlouvy. Pokud spotřebitel přijme tuto nabídku, vzniká kupní smlouva a strany jsou vázané právy a povinnostmi z tohoto závazku. Prodávající má povinnost dodat sjednané zboží a spotřebitel má povinnost zaplatit ujednanou kupní cenu.

Pouze v případech, kdyby došlo ke zjevné administrativní chybě, že by spotřebitel nemohl v dobré víře předpokládat, že by byl výrobek za uvedenou cenu skutečně prodán, může prodávající namítat neplatnost závazku. Tato chyba však musí být zjevná a cena by musel být neúměrná hodnotě zboží. V daném případě bude pro posouzení případu podstatné, že zboží bylo označeno v době nabídky jako akční zboží.

Pokud by prodávající vůbec neměl v úmyslu dodat nabízené zboží a inzerce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou.

Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.

V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila nekalé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.

Reakce společnosti

Publikováno
27.7.2017 14:55, před 5 lety

Dobrý den, pane Šoukale,

v Nákupním řádu uvádíme, že "Cena zboží, objednaného prostřednictvím eShopu Vodafone, se vždy řídí aktuálním ceníkem, a to i v případě, že z důvodu chyby systému je na objednávkovém formuláři či v potvrzovacím e-mailu uvedena cena zboží, která je s cenou v Ceníku v rozporu.". Proto jsme Vás po přijetí objednávky telefonicky kontaktovali a nabídli jsme Vám řešení situace. Je mi líto, ale tablet Vám za 961 Kč nemůžeme poskytnout. Děkuji za pochopení.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2017 08:30, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.8.2017 14:46, před 5 lety


Zdeněk Šoukal

Hodnocení: