Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:116
Z toho za letošní rok:41
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 26 stížnostech.

#17551Zkazene maso a ryba

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

23 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2017, před 3 měsíci

Gabriela Kotaskova

Znění stížnosti

Neni to poprve co jsem koupila balene maso nebo rybu a na druhy den kdyz jsem to chtela uvarit maso bylo zkazene ikdyz jeste malo par sni so spotreby. Nastvali me ted hodne. Koupila jsem maso i rybu vakuovo balene ve ctvrtek, v patek jsme grilovali a ryba smrdela jakdyby byla mesic po zaruce. V sobotu jsem pro jistotu otevrela kureci prsni rizky a malem jsem odpadla od toho amradu. Vysledek jssm cca180,-kc v minusu a nastvana!!!!!!!! Nevim ci se to stava jen mne, ale diky tomu uz v lidlu maso i ryby nakupovat nebudu. Kdyby tam nemeli par dobrych veci, tak me tam uz neuvidi.


Požadované řešení

Nebudu jiz nakupovat balene maso jiz nemam duveru!!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2017 23:29, před 3 měsíci

Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti věci na obalu nebo v reklamě. V takovém případě má spotřebitelka právo potravinu bezodkladně reklamovat osobně u prodejce a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Spotřebitelka by mohla rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/

Reakce společnosti

Publikováno
28.8.2017 14:16, před 3 měsíci

Hezké odpoledne, paní Kotásková,

je nám líto, že jste s kvalitou nebyla spokojena. V případě, že by se něco podobného opakovalo, neváhejte daný výrobek zanést zpět do prodejny, kde Vám budou vráceny peníze. Abychom mohli celou situaci prošetřit, budeme od Vás potřebovat doplnění pobočky, kterou jste navštívila.

Děkujeme a přejeme pokud možno poklidný zbytek dne.

S pozdravem

Lidl Česká republika


Gabriela Kotaskova

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.8.2017 16:46, před 3 měsíci

Nakupovala jsem v Hodonine. Pred par lety jsem nakupila i v Kyjove - mlete maso - a to 2x a vysledek - i kdyz to bylo ve spotrebe maso po otevreni bylo zkazene. Takze mlete maso jiz nenakupuji. :-(

Reakce společnosti

Publikováno
11.9.2017 14:10, před 2 měsíci

Dobrý den, paní Kotásková,

děkujeme za upřesnění. Budeme informovat odpovědné kolegy.

S pozdravem

Lidl Česká republika


Gabriela Kotaskova

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.9.2017 14:06, před 2 měsíci

Hodnocení: