Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
Dne 11.6.2017 jsem předal Alze k reklamaci č.ASRE17157238 (záruční reklamace) mobilní telefon s tím, že se v noci 7.6. 2017 samovolně vypnul a ráno nešel zapnout. Telefon jsem předával na pobočce zaměstnanci bez jakéhokoli mechanického poškození, což je uvedeno i v přijímacím protokolu. Dne 22.6.2017 mi přišel cenový návrh (od Zuzany Ulmanové, Alza.cz), na placenou opravu, protože zamítají záruční opravu z důvodu mechanického poškození. S tímto nesouhlasím, protože jsem telefon ve stavu (mechanického poškození - prasklý displej) k reklamaci rozhodně nepředával. K mechanickému poškození podle mého názoru muselo dojít až po předání telefonu k reklamaci. Jelikož mě zajímalo, jak má telefon prasklý displej, jel jsem na prodejnu, aby mi telefon ukázali. Prodejce mi ukázal telefon s viditelně flekatým displejem nikoli prasklým displejem. Sám řekl, že by si toho zaměstnanec, který telefon přebíral k reklamaci musel všimnout a uvést to do přijímacího protokolu. Alza stále trvá na zamítnutí záruční opravy a požaduje formu placené opravy a k přijímacímu protokolu se vůbec nevyjádřila.
mobilní telefon Samsung Galaxy J5 bilý, výrobní číslo: 358990077762599
požaduji vrácení peněz
|
Tweet |