Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#1808Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2014, před 10 lety

Vratislav Krupař

Znění stížnosti

Třetí reklamace 10.12.2013 tabletu nebyla uznána z důvodu špatného zacházení s napájecím konektorem.Od začátku ten konektor zlobil ale jelikož mám špatné zkušenosti s tímto výrobkem tak jsem ho nereklamoval hned ale čekal jsem co se vyskytne za další závady.Výrobek jsem koupil v Alze a tam jsem ho taky reklamoval.První reklamace byla 04.07.2013 1)nefungoval výstup na sluchátka 2)micro SD nedržela aretace 3)světlé skvrny na displeji.Druhá reklamace 07.09.2013 1)zkreslený zvuk(chrčel reproduktor) 2)na displeji světlé plochy.


Produkt

Tablet GoClever TAB R974.2 9.7"


Požadované řešení

Vrácení peněz za tento nekvalitní produkt.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému