Počet nahlášených stížností: | 745 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý den, v Lidl-shopu jsem objednala zboží, které mi bylo doručeno
25.9.2017 a jeho část jsem vracela 26.9.2017. Společnost Lidl mi poslala
email, že zboží zpět obdrželi 27.9.2017 a od té chvíle běžela lhůta 14 dní
pro vrácení platby, která dnes končí. Peníze na účtě nemám a Lidl
nekomunikuje. Ve zpětné zásilce jsem jim poslala číslo účtu pro vrácení
platby a pak mě o to ještě žádali emailem 5.10. a znovu 8.10.2017, což
mi přišlo zvláštní. Po druhém emailu se snažím Lidl kontaktovat od
9.10. několikrát denně přes infolinku, ale nelze se tam dovolat. Nakonec
odpověděli přes Facebook, že musím počkat, neboť toho mají moc.
Jedná se o částku 798 Kč. Zřejmě je vůbec nezajímá, že zákony platí pro
všechny a snahu o řešení jsem z jejich strany nezaznamenala. Žádám neprodleně o vrácení peněz a kompenzaci ve výši 5% z dlužné částky za každý den po splatnosti navíc, případně, jsem ochotna akceptovat i jiný způsob kompenzace. Děkuji.
Vrácené zboží: LIVERGY® Pánská prošívaná bunda Velikost:54, Barva:tmavě modrá Číslo výrobku: 100223658004 za 499 Kč + LUPILU® Dívčí obuv Velikost:29, Barva:světle hnědá Číslo výrobku: 100223496011 za 299 Kč
Žádám neprodleně vrácení peněz a kompenzaci za každý den po splatnosti.
|
Tweet |