Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:745
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 138 stížnostech.

#18514Nedodané zboží z objednávky na e-shopu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2017, před 6 lety

Patrik Melo

Znění stížnosti

Dne 24.9.2017 jsem na e-shopu objednal nářadí v hodnotě 1605 kč s dopravou zdarma, na což mi přišlo i potvrzení do mailu že 29.9. 2017 bude doručeno. Přesto se tak nestalo. Pouze mi přišel mail že je odesláno, ale že objednávka byla rozdělena do několika zásilek. V pondělí 2.10.2017 přišla tedy první část v hodnotě 768 kč. Od té doby nic. když jsem 4.10 psal na e shop jak to se zbytkem zboží vypadá, tak mi bylo sděleno že se mi v nejbližší době někdo ozve. Stále se nikdo neozval a to je dva týdny od objednávky. S takovým jednáním jsem se ještě nesetkal. Toto si dovolit k zákazníkovi tak sem bez práce. A neprodávám něco co nemám.


Produkt

Pneu sponkovačka, náhradní spony.


Požadované řešení

Začít komunikovat. Odstoupení od smlouvy.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému