Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#1900Průběh reklamačního řízení - odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2014, před 10 lety

Jiří Prokop

Znění stížnosti

U této firmy jsem zakoupil televizor,který začal vykazovat občas závadu v podsvícení monitoru.Obrátil jsem se na autorizovaný servis LG a po zadání výrobního čísla přístroje do jejich systému mi bylo sděleno,že televizor nebyl do ČR dovezen prostřednictvím dovozce LG Electronics CZ,s.r.o.,ale jedná se o šedý dovoz z Polska a nemůže mi být provedena oprava v záruce.

Mám přitom od společnosti Alza potvrzený záruční list kde je uvedeno,že razítko prodejce prohlašuje,že výrobek LG,model a výrobní číslo uvedené v záručním listě byl do ČR dovezen prostřednictvím dovozce LG.

E-mailovou korespondencí jsem se snažil s firmou Alza tento zásadní rozpor ohledně záručního listu řešit,ale jejich odpovědi se této zásadní otázce vyhýbali.Pro mne je toto oklamání spotřebitele.

Proto jsem doporučeným dopisem z 11.12.2013 požádal o odstoupení od smlouvy a vrácení peněz,v příloze byla faktura a záruční list.

Do dnešního dne jsem nedostal od firmy Alza.cz a.s. potvrzení písemnou formou kdy jsem své právo u nich uplatnil ani nebyla z jejich strany žádná reakce ve lhůtě 30 dní.


Produkt

televizor LG 42 LS570S,výrobní číslo 209WRRT1R790


Požadované řešení

Vyřídit moji žádost o odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému