Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
U této firmy jsem zakoupil televizor,který začal vykazovat občas závadu v podsvícení monitoru.Obrátil jsem se na autorizovaný servis LG a po zadání výrobního čísla přístroje do jejich systému mi bylo sděleno,že televizor nebyl do ČR dovezen prostřednictvím dovozce LG Electronics CZ,s.r.o.,ale jedná se o šedý dovoz z Polska a nemůže mi být provedena oprava v záruce.
Mám přitom od společnosti Alza potvrzený záruční list kde je uvedeno,že razítko prodejce prohlašuje,že výrobek LG,model a výrobní číslo uvedené v záručním listě byl do ČR dovezen prostřednictvím dovozce LG.
E-mailovou korespondencí jsem se snažil s firmou Alza tento zásadní rozpor ohledně záručního listu řešit,ale jejich odpovědi se této zásadní otázce vyhýbali.Pro mne je toto oklamání spotřebitele.
Proto jsem doporučeným dopisem z 11.12.2013 požádal o odstoupení od smlouvy a vrácení peněz,v příloze byla faktura a záruční list.
Do dnešního dne jsem nedostal od firmy Alza.cz a.s. potvrzení písemnou formou kdy jsem své právo u nich uplatnil ani nebyla z jejich strany žádná reakce ve lhůtě 30 dní.
televizor LG 42 LS570S,výrobní číslo 209WRRT1R790
Vyřídit moji žádost o odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
|
Tweet |