Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#19440Dluh

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2017, před 6 lety

Hana Staňková

Znění stížnosti

Dobrý den.Chtěla podat stížnost na Vodafon.V roce 2010 jsem měla telefon od vodafone.V roce 2011 jsem zjistila,že Vodafone někomu o mě ,beze mě přepsal moje číslo,ale informaci ,komu mi nemohli sdělit.Zůstal tam dluh 8716.kč Začala jsem si meilem dopisovat s Vodafone a řešila to i na policií jsem šla.Pak už jsem to neřešila,myslela jsem si,že Vodafon uznal chybu,že když někomu převedl telefonní číslo,tak měl převést i ten dluh..
V roce 2017 došla exekuce na 17 736,42. tak jsem to šla hned 10.5.2017 zaplatit.Dnes 23.11.2017 mě opět v solusu vyskočil dluh u Vodafonu 969kč.
Volala jsem na Vodafon a chtěla to řešit,ale operátorka řekla,že musím na prodejnu.
Ptám se..jak je možné,že číslo neexistuje a já mám po půl roce zaplaceného veškerého dluhu opět dluh 969 kč. Hana Staňková


Požadované řešení


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému