| Počet nahlášených stížností: | 820 |
| Z toho za letošní rok: | 36 |
| Stále v řešení: | 3 |
68%
32%
Pracovník ochranky se mi bez dovolení přehraboval v zavazadle, choval se arogantně a povýšeně. Řešení nežádám, jen už nemám chuť v prodejně nakupovat, ačkoliv jsem tam dříve chodila ráda.
Řešení nežádám.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Ochranka může v případě podezření z krádeže zadržet podezřelé osoby. Bez jejich svolení jim nemůže prohledávat osobní věci ani jim kontrolovat osobní doklady. K tomu má pravomoc až případně přivolaná policie.
Dobrý den, paní Růžičková,
za takovouto situaci se omlouváme. Můžete nám prosím upřesnit prodejnu, kterou jste navštívila, abychom se postarali o opětovné proškolení ochranky?
Děkujeme.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vyjádření dTestu
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.