Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:507
Z toho za letošní rok:94
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

74%
26%
Toto skore je založeno na 93 stížnostech.

#19867Nekomunikují pokud je potřeba reklamovat platbu na internetu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2017, před 11 měsíci

Petr Habeš

Znění stížnosti

Objednal jsem e-knihu. Platba se odečetla dvakrát, při platbě kartou na internetu. Poslal jsem několikrát dotaz nic jiného moc nezmůžete. Na dotaz nikdo několik dní nereagoval. Pokud můžete vyhněte se platbám kartou přes internet. Občas se může stát, že dojde ke zdvojení platby, ale ALZA toto evidentně neřeší jak jsem zjistil i z jiných diskuzí na internetu.


Požadované řešení

Vrácení jedné platby za dvakrát zaplacené zboží.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2017 08:50, před 11 měsíci

Podnikatel je povinen spotřebiteli vrátit peněžní prostředky, které od něho přijal bez právního důvodu. Nevrátí-li podnikatel peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitel vyzval, má spotřebitel možnost žádat navíc zákonný úrok z prodlení.

Spotřebiteli doporučujeme zaslat podnikateli předžalobní výzvu s lhůtou k vrácení bezdůvodného obohacení. Pokud se tak nestane, můžete se spotřebitel obrátit na službu mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci, více informací je k nalezení v následujícím odkazu https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
12.12.2017 18:09, před 10 měsíci

Vážený pane Habeši,

velmi mě mrzí tato situace. Mohu Vás ujistit, že veškeré duplicitní platby vracíme, rozhodně není naším cílem si je ponechávat.

V případě zdvojených plateb dochází nejčastěji k chybě platební brány nebo komunikací se systémem banky. V těchto situacích o druhé platbě bohužel nevíme, dokud nám reálně nedorazí na účet. Stačí nám však zaslat podklady k platbě, dohledáme ji a vrátíme přednostně.

Pokud Vaši situaci dosud nevyřešili naši pracovníci zákaznického centra, prosím o upřesnění čísla objednávky, ke které se Váš podnět vztahuje.

Předem děkuji a přeji pěkný den,

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky


Petr Habeš

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.12.2017 19:48, před 10 měsíci

Dobrý den, nakonec se vše vyřešilo. Jediné co mohu vytknout je týden čekání na první reakci na dotaz vyplněný ve vašem formuláři.