Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#19867Nekomunikují pokud je potřeba reklamovat platbu na internetu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2017, před 6 lety

Petr Habeš

Znění stížnosti

Objednal jsem e-knihu. Platba se odečetla dvakrát, při platbě kartou na internetu. Poslal jsem několikrát dotaz nic jiného moc nezmůžete. Na dotaz nikdo několik dní nereagoval. Pokud můžete vyhněte se platbám kartou přes internet. Občas se může stát, že dojde ke zdvojení platby, ale ALZA toto evidentně neřeší jak jsem zjistil i z jiných diskuzí na internetu.


Požadované řešení

Vrácení jedné platby za dvakrát zaplacené zboží.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému